دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

تجدید بیعت مدیران تبلیغات اسلامی مازندران با شهدا

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به همراه معاونین و مدیران شهرهای استان با حضور در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری با شهدا تجدید عهد کردند.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما


این برنامه که به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و ایام سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد ، مدیران ضمن عطرافشانی و اهدای گل با شهدا تجدید عهد کردند .
حجت الاسلام شریف تبار ، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن بیان اهمیت یادآوری حماسه آفرینی های شهدا در دوران انقلاب ، دفاع مقدس ، شهدای مدافعین حرم و امنیت ، بر لزوم بهره گیری مداوم از سیره و روش شهدا در فعالیت های فرهنگی و دینی تاکید و تصریح کرد : هدف ما یادآوری این نکته است که بگوییم از آرمان های شهدا دست نخواهیم کشید و همواره به توصیه های شهدا در دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت فقیه توجه داریم .
وی بیان داشت : امروز با همه توانمندی های نظامی و پیشرفت های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه های علمی و نظامی که به برکت خون شهدا و جهاد جهادگران عرصه های مختلف علمی ، نظامی ، فرهنگی و سیاسی کشور به وجود آمده است و دشمنان را به تحسین واداشته ، برخی سعی در کمرنگ کردن این پیشرفت ها دارند .
وی در ادامه به روایت گری سیره شهدا اشاره کرد و افزود : در زمان جنگ رزمنده ای به نام شهید حسن قاضی زاده دانشجوی دانشگاه تونتوی کانادا و یکی از مهندسین نظامی دفاع مقدس وجود داشت که همه زندگی به ظاهر پر زرق برق را رها و در دفاع مقدس جنگید و شهید شد وقتی از او خواستند در کانادا بماند وی به همه پیشنهادات رفاهی و عالی ان روز دولت کانادا ، پشت پا می زند و می گوید من به عهد با خمینی پشت نمی کنم و آمد و در کنار رزمندگان پای دفاع از کشور و اسلام ایستاد .
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با روسای سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و بیان داشت : مقام معظم رهبری توصیه فرمودند تلاش کنید تا حرف خدا بر زمین نماند ، ما امروز با شهدا عهد می بندیم که تلاش خواهیم کرد حرف خدا بر زمین نماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *