دسته‌ها
آرشیو ورزشی

بازی دوستانه تیم فوتبال رسانه ورزش و کارکنان فرماندهی انتظامی مازندران

به مناسبت هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی، باشگاه رسانه ورزش استان مازندران که حدود ۱۰ سالی است در امر فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی پیشگام است، در دیداری دوستانه به مصاف زحمت‌کشان این قشر از جامعه رفت. 

عکاس(امیرحسین کافتری) منبع: خبرگزاری فارس

در این دیدار دوستانه فوتسال، منتخبی از پرسنل نیروی انتظامی و یگان ویژه در سالن پاس ساری به مصاف رسانه ورزش مازندران که متشکل از جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان مازندران بودند رفت.

در پایان این دیدار جذاب  و تماشایی تیم آماده و جوان نیروی انتظامی با نتیجه هفت بر دو رسانه ای را شکست داد.

دو گل رسانه در این دیدار توسط مهدی رضی و حمید کلانتری وارد دروازه نیروی انتظامی شد.

اما پیش از این دیدار، رسانه‌ای‌ها به مانند همیشه در اقدامی فرهنگی، در حضور مهمانان این دیدار، از خانواده شهید امیر پاشا شهید امنیت و شهیدی که در رشته فوتبال فعالیت چشمگیری نیز داشت، با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آورد تا قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه روزی تیم حافظان امنیت جامعه باشند.

 این دیدار با حضور حدود ۴۰۰ تماشاگر که بیشتر آنها سربازان نیروی انتظامی بودند برگزار شد.

سرهنگ حسینی جانشین انتظامی استان، سرهنگ ستاد علی اصغر افتخاری معاون تربیت و آموزش انتظامی استان، حسین بریمانی معاونت اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، رحیم درزی خلردی رئیس هیأت فوتبال مازندران، حق شناس مسؤول بسیج رسانه استان مازندران و جمعی از اهالی رسانه و فرماندهان نیروی انتظامی حاضران در سالن بودند که از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *