دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

بازدید مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور از پارک صفرآباد ساری

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران کشور با همراهی علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، محمد حسین قبادی شهردار مرکز استان، پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی شهر، سید حسن احمدی، سید رحمان میرشجاعی، سید حسین یوسفی، سبحان بخشی و‌ علی عاشقان اعضای شورای اسلامی شهر، سید حمزه حسینی معاون شهرسازی و معماری ، مهدی نجاتی رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و دیگر مدیران شهرداری با محوریت سرمایه‌گذاری در زمین ۷/۵ هکتاری صفرآباد ساری از این پارک بازدید کردند.

عکاس(محسن هدایتنی بنیادآباد) منبع: خزرنما

محمدحسین قبادی شهردار ساری در جلسه ای بیش از بازدید از پارک صفرآباد به اهمیت سرمایه‌گذاری شهری در توسعه و رونق اقتصادی شهر پرداخت و گفت: تمام تلاشمان این است پروژه‌های در شهر با همکاری سرمایه‌گذار اجرا کنیم که بازگشت سرمایه را به همراه داشته باشد.

وی از زمین صفرآباد به عنوان فرصت سرمایه‌گذاری در مرکز استان یاد کرد و افزود: این پروژه بزرگ گردشگری- تفریحی در زمینی به مساحت ۷.۵ هکتار و در پنج کیلومتری شهر ساری واقع شده است که با هدف توسعه پایدار و بازگشت سرمایه در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌گیرد.

شهردار ساری به بدهی شهرداری ساری به تامین اجتماعی اشاره کرد که به دلیل پرداخت نامرتب و نامنظم در یک دهه گذشته شرایط را برای شهرداری مشکل ساخت.

قبادی گفت: مجموعه مدیریت شهری از سرمایه‌گذاری در مرکز استان استقبال می‌کند.

وی افزود: در هفت ماه گذشته بدهی‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ شهرداری به تامین اجتماعی پرداخت شد و حتی بخشی از بدهی‌های گذشته را نیز به صورت تقسیط پرداخت کردیم.

یک پاسخ به «بازدید مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور از پارک صفرآباد ساری»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *