دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

بازدید مدیران و مسئولان استان از شهرک صنعتی امامزاده عبدالله(ع) آمل

رئیس کل دادگستری مازندران با همراهی دادستان مرکز استان، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زارعی سرپرست فرمانداری ویژه آمل، جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی استانی و شهرستانی و اعضاء هیئت مدیره شرکت خدماتی، از شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل بازدید کردند و در جلسه ای با کارآفرینان و صنعتگران این شهرک، مشکلات واحدهای تولیدی را مورد بررسی قرار دادند.

عکاس(سید ولی شجاعی لنگری) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، حجت الاسلام و المسلمین اکبری در این جلسه بیان داشت: شعار امسال رهبری مبنی بر مهار ورم و رشد تولید یک فرمان است که بایستی در همه سطوح عملیاتی و اجرایی شود.

رئیس کل دادگستری استان مازندران افزود: رکود واحدهای تولیدی موجب عقب ماندگی شدید اقتصاد استان خواهد شد و رسیدگی به پرونده های مربوط به اصحاب صنعت و تولید باید با سرعت، دقت و بصورت ویژه انجام شود.

وی تصریح کرد: یک تکلیف مهم بر عهده همه اصحاب تولید، صنعت و اشتغال است و آن اینکه محیط زیست را تمیز و سالم نگهدارند یعنی هم می شود صنعتی بود و هم می شود محیط زیست سالم داشت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این جلسه گفت: پروژه های مختلفی از جمله احداث مخزن آب 1000 مترمکعبی بمنظور تأمین آب پایدار شهرک و با افزایش پیمان قریب به 40 میلیارد ریال هزینه، انتخاب مشاور برای باز طراحی شبکه گاز با تخصیص اعتبار 10 میلیارد ریال، برای پایداری شبکه گازرسانی مبلغ 100 میلیارد ریال پیش بینی اعتبار شده و برای هزینه تأسیسات ساختمان مرکز کسب و کار نیز مبلغ 10 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که با در نظر گرفتن اجرای روکش آسفالت معابر داخلی، در مجموع حدود 180 میلیارد ریال برای زیرساختهای این شهرک در نظر گرفته شده است.

امینی اظهار داشت: با تمام توان برای ایجاد تسهیل در روند فعالیتهای تولیدی تلاش می کنیم تا جهادگران عرصه صنعت بتوانند بدون هیچ دغدغه ای به رشد تولیدات و ارتقاء کیفیت محصولات بپردازند.

لازم به توضیح است حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران، به همراه کریمی دادستان مرکز استان، امینی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی و صاحبان صنایع، ضمن بازدید از شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل، در جلسه ای با کارآفرینان و صنعتگران این شهرک صنعتی، به بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *