دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

بازدید عضو شورای قضایی مازندران از دادسرا و مراجع انتظامی گلوگاه

حجت الاسلام زارعی رئیس سازمان قضایی استان به اتفاق جمعی از مسوولان قضایی استان به منظور نظارت بر عملکرد ضابطان، از واحدهای مختلف انتظامی شهرستان گلوگاه بازدیدکرد .

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

حجت الاسلام زارعی در این بازدید گفت: پلیس باید تمام تلاش خود را برای تحقق کشف جرائم به صورت علمی بکار بندد و پلیس هوشمند، پلیسی است که همواره به دنبال علت ها و رفع آنها باشد، نه اینکه در آخر خط ایستاده باشد و فقط وظیفه بازداشت متهم را داشته باشد بلکه باید با انجام کارهای فرهنگی و علمی و پژوهشی، علت معضلات را به درستی شناسایی و برای رفع آنها به روش های فرهنگی و علمی اقدام نمایند.

این مقام قضایی با حضور در معاونت های مختلف از جمله پلیس آگاهی، موادمخدر، بازداشتگاه، پاوا، فتا، اجرائیات، ابلاغیات ، اطلاعات و همچنین کلانتری 11شهرستان بازدید و ضمن بررسی چندین پرونده های جاری، تذکراتی در خصوص حفظ حقوق شهروندی و امور ضابطیت به عوامل انتظامی دادند و برخی از پرسنل نیز بدلیل جدیت در امورات محوله مورد تشویق قرار گرفتند.

گفتنی است در ابتدا سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه ضمن ارائه گزارش از آخرین وضعیت امنیتی شهرستان ، در خصوص جرائم شایع ، تعداد مراجعین و عملکرد معاونین توضیحاتی ارائه نمودند.

لازم به ذکر است که حجت الاسلام زارعی رئیس سازمان قضایی استان را در این بازدید میثم ناصحی رئیس دادگستری شهرستان بهشهر و علی اصغر قاسمیان ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلوگاه نیز همراهی نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *