دسته‌ها
آرشیو خبری

بازدید سرزده مقام ارشد قضایی مازندران از دادگستری جویبار

رئیس کل دادگستری مازندران از دادگستری وشورای حل اختلاف جویبار سرزده بازدید کرد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید سرزده از دادگستری جویبار وشورای حل اختلاف جویبار بر لزوم بهره‌مندی از فناوری های روز و سرعت بخشی به امور تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران ،حجت‌الاسلام اکبری، رئیس کل دادگستری مازندران به همراه چند نفر از معاونان به‌منظور نظارت و بررسی وضعیت شعب و نحوه رسیدگی‌ها، ازاین حوزه قضایی بازدید کرد.
حجت‌الاسلام اکبری در حاشیه بازدید های خود، بر لزوم بهره‌مندی از فناوری های نوین ،تکریم مراجعان و اهتمام در کار‌های محوله،وسرعت ودقت در کار تاکید کرد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران در بازدید از شعبات و اجرای احکام، بررسی منظم و دوره‌ای برای تعیین تکلیف سریع پرونده‌ها را از جمله موارد مهمی ذکر کرد که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در جریان این بازدید با چند نفر از مراجعان نیز گفت‌وگو و در راستای رفع مشکلات و پیگیری درخواست مراجعان دستورات مقتضی را صادر کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری همچنین در گفت‌وگو با روسای دادگستری وشورای حل اختلاف جویبار، مسائل و مشکلات مختلف را مورد بررسی قرار داد و خواستار تلاش درجهت برقراری صلح وسازش در پرونده ها شد.

یک پاسخ به «بازدید سرزده مقام ارشد قضایی مازندران از دادگستری جویبار»

سلام
اینگونه بازدیدها صرفا جهت بررسی مشکلات سیستمی شاید مفید باشد ولی ضعفهائی که مردم را آزار می دهد را باید از مراجعین و دارندگان پرونده جستوجو کرد.
تاخیر در نتیجه پرونده ها در شعب و عدم اجرای سریع احکام قطعی و بی اطلاع گذاشتن ذی حقان پرونده جزئی تز موارد است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *