دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

بازدید رئیس کل دادگستری مازندران از دادسرای عمومی و انقلاب ساری

رئیس کل دادگستری استان مازندران ومعاونین قضایی وی، ازبخش های مختلف دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بازدید واز نزدیک و به صورت چهره به چهره با کارکنان و مراجعان دیدار و گفت‌وگو کردند و همچنین در ادامه درمحل ساختمان درحال احداث دادسرای مزبور حضور یافته در خصوص بهبود عملیات اجرائی و تسریع در روند تکمیل ساختمان، دستوراتی را صادر نمودند.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما


رئیس کل دادگستری استان ضمن اشاره به ضرورت اجرای دقیق و صحیح سند تحول قضایی اظهارداشت: درمسیر اجرای سند تحول، وظیفه ‌ی ما، رعایت اقتدار و حفظ شأن دستگاه قضایی ، دقت وسرعت در رسیدگی‌ها ،انجام سریع ودلسوزانه ی امور مردم و تکریم واحترام به مراجعان دستگاه قضایی استان مازندران است.
به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران،رئیس کل دادگستری استان مازندران وهمراهان وی، در ادامه ی بازدید خود، با حضور درشعب مختلف تحقیق، اظهار نظر، سرپرستی و اجرای احکام کیفری از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت‌رسانی قضایی به مردم و مراجعان قرار گرفت و ضمن گفتگو با برخی از مراجعین، کارکنان قضایی و اداری دادسرای مزبور را به ارتقای نقاط قوت و رفع نقاط ضعف، توصیه کرد.
رییس شورای قضایی استان در حین سرکشی از واحد بایگانی راکد که با قفسه های ریلی تجهیز شده است برتداوم هرچه بهتر روند بایگانی پرونده ها ی مختومه ،وفق دستورالعمل های مربوط،تاکید کرد.
در پایان این بازدید، رئیس کل دادگستری استان مازندران به سختی کار در دادسراها اشاره واز تلاش‌ قضات وکارکنان دادسرای مرکز استان در احقاق حق مردم، تشکر و از تعدادی از قضات وکارمندان با اهدای لوح تقدیر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *