دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

بازدید رئیس سازمان قضایی مازندران از خدمات درمانی نیروهای مسلح استان

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران به اتفاق دادستان نظامی و مدیر اداری مالی پشتیبانی با حضور در سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح استان ، با مسولان سازمان دیدار نمودند.
عکاس(احمد آشکاران) منبع: خزرنما


محمد اسماعیل زارعی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران گفت : بازنشستگان آیینه ی کارکنان شاغل هستند و نباید بعد از 30 سال خدمت به فراموشی سپرده شوند چرا که خدمت رسانی بازنشستگان توسط تامین اجتماعی در معرض دید شاغلین بوده و در روحیه خدمتیشان ، تاثیر بسزایی دارد
زارعی تاکید کرد : از سرکشی و بررسی وضعیت بازنشستگان نباید غفلت شوید و رسیدگی به وضعیت معیشتی درمان و مسکن باید در الویت اقدامات این سازمان باشد چرا که ، نیروهای مسلحی که اکثرا در ماموریت بسر می برند . در هنگام بیماری خانواده ها توجه ویژه و همت مضاعفی را می طلبد
کارکنان نیروهای مسلح و خانواده ها در کنار آحاد ملت ، در برهه ی از زمان با جان و مالشان برای دفاع از جمهوری اسلامی و مرزهای کشور وارد میدان جهاد شدند و افتخار آفریدند ، امروز ما نیز وظیفه داریم با تمام توان برای رضایت آنها تلاش و اقدام جهادی انجام دهیم .
در ادامه سید مرتضی ستاری رییس سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح استان ، گزارشی مفصل از روند ماموریت های گسترده ی این سازمان و برنامه های پیش رو اعلام نمود..
در انتها رییس سازمان قضایی به اتفاق دادستان نظامی و مدیر اداری مالی پشتیبانی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران با واحد های مختلف آن سازمان بازدید و با تنی چند از مراجعین ملاقات نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *