دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

بازدید استاندار مازندران از پروژه‌ پل تا پل شهرداری ساری

استاندار مازندران و معاون فنی و عمرانی به همراه فرماندار و شهردار مرکز استان از پروژه «پل تا پل» ساری بازدید کردند.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران به همراه رضا توکلی معاون عمرانی، مهدی انگوران مدیر کل امور شوراها و شهرداری‌های استان، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری و محمدحسین قبادی شهردار مرکز استان، حمزه معصومی معاون فنی و امور زیربنایی، سید حمزه حسینی معاون شهرسازی و مرتضی عطایی شهردار منطقه یک عصر امروز یک‌شنبه از پروژه‌های عمرانی شهرداری ساری بازدید کرد.

استاندار مازندران در این بازدید، گفت: پروژه «پل تا پل» در مرکز استان از پل کابلی در شرق رودخانه تجن ، مسیری را در غرب رودخانه تجن به پل زغالچال وصل خواهد کرد از سال ۸۸ آغاز شد اما متاسفانه به دلیل مشکلات موجود هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

سید محمود حسینی‌پور با بیان اینکه این پروژه از مطالبات جدی مردم این منطقه است، افزود: بنا به گزارش شهردار ساری نیمی از این پروژه تملک‌ شده است و قرار است شهردار فعال و ساعی مرکز استان فاز نخست این پروژه را تا ۲۲ بهمن به بهره‌برداری
برسد.

استاندار مازندران به اقدامات شهردار مرکز استان در پیگیری مصوبات و‌ پروژه‌ها اشاره کرد و‌ افزود: باید تلاش کنیم تا مرکز استان را از این شرایط خارج و در شأن مرکزنشینان تغییر دهیم.

حسینی‌پور، اتمام پروژه‌های نیمه تمام را از رویکردهای مهم دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این مهم در مرکز استان نیز محقق می‌شود.

وی به ظرفیت گردشگری رودخانه تجن در مرکز استان اشاره کرد و گفت: استفاده از توان سرمایه‌گذاران برای توسعه گردشگری ضروری است.

استاندار مازندران به احیای بافت فرسوده در مرکز استان اشاره کرد و افزود: مشوق‌های خوبی برای احیای بافت‌های فرسوده پیش‌بینی شده است‌ البته شهردار ساری نیز اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده است.

محمد حسین قبادی شهردار ساری در ادامه با بیان اینکه‌ مسیر پل کابلی تا پل زغالچال دارای ۲ هزار و ۶۰۰ متر طول و ۲۶.۵متر عرض است، گفت: این ‌پروژه، پل کابلی شهید رنجبر را به پل زغالچال وصل می‌کند که بخشی از ترافیک بلوار امام رضا (ع) را کاهش می‌دهد.

وی رفع موانع مسیر این پروژه را از مطالبات شهرداری از مقام عالی دولت در استان اعلام کرد و افزود: مقرر شد طرح‌های مربوط به این پروژه مصوب شود.

شهردار مرکز استان از آزادسازی و تملک نیمی از مسیر اجرای پروژه پل تا پل خبر داد و گفت: تلاش می‌شود تا فاز نخست این پروژه تا ۲۲ بهمن امسال به بهره‌برداری برسد.

21 دیدگاه دربارهٔ «بازدید استاندار مازندران از پروژه‌ پل تا پل شهرداری ساری»

چرا فکری به حال میدان امام ساری نمیشه؟ واقعا حجم زیادی از ترافیک در ساعات شلوغ بسیار ناراحت کننده هست.

بیشتر حجم ترافیک،ناشی از ورود کارمندان دولتی وشهرداری هستن که از خارج شهرستان ساری وارد میشون اگر کارمندان وشاغلین را از خود شهرستان گزینش کنن این اتفاق نمیفته وبار ترافیکی درصد بالای کاسته میشه

شرق ساری یک بیمارستان دولتی نداردکه بیمه کمیته امدادوبهزیستی را قبول کندوبیماران قشرمحروم بایدکرایه زیادی بدهندوباتحمل ترافیک خودرابه بیمارستان امام یابوعلی برسانند.

چرا پل رو گذر جاده قائمشهر کنار آب منطقه ای استان ساخته نمیشه و همچنین پل چهار راه جویبار

جناب استاندار عزیز ، جناب شهردار محترم ،
جاده احداثی بعد پل کابلی چندین ساله که در حال احداث است و فاز اول آن تا ورودی روستای لاکدشت ، حد اقل سه بار زیر سازی کامل و آماده آسفالت شده ولی دوباره رها شده . آقا به خدا گناه داره ، باعث آبرو ریزیه . چرا کسی پیگیری نمیکنه .

فاز نخست آن به بهره برداری می‌رسد دیگه چیه .مگه اتوبان شرق به غرب همته🤣🤣کل مسیر ۲ یا ۳ کیلومتر بیشتر نیست که .فاز نخست یعنی از پل کابلی ۵۰۰ متر میری جلوتر ،میندازی تو پیچ در پیچ و دست اندازهای طالقانی و حقانی و ابالفضل ،سر هلال احمر در میایی و تا خود ذغال چال از ترافیک لذت میبری🤣🤣

با سلام از مدیران شهرداری تقا ضا میشود در میادین وبلوارها از گیاه رزماری استفاده شود وهچنین هرس وتکثیر ان به ازدیاد کاشت ان دقت مبذول نمایند

سلام کوچه شهید اندرخورا ساری که خیابان معلم را به کمربندی شرقی این شهر وصل کرده و در صورت تعریض صد در صد آن از سوی شهرداری میتواند نقش موثری در کاهش حجم ترافیک در خیابان معلم ایفا نماید متاسفانه ۴۰ ساله از قانون تعریض‌اش گذشته ولی هیچ اقدامی از سوی مسیولین شهری و استانی بعمل نیامده است. تقاضای تسریع در رسیدگی ان را داریم.‌
ضمن اینکه ۴۰ ساله مالکین ساکن در ضلع تعریض طرح بلاتکلیف مانده اند نه میتوانند ملک خود را به فروش برسانند و نه شهرداری قادر به تملک زمین‌های واقع در طرح می‌باشد. این پسط این خسران تنها متوجه این دست از مالکان و مردمی است که تنها به دلیل عدم تخصیص اعتبار ات برای تعریض کوچه در ترافیک جانکاه منطقه دست و پا میزنند.
مسیولین چرا وضعیت را درک نمی‌کنند.

سلام به بزرگان شهرداری لطفا در مورد سطل زباله در شهر کمی بیشتر دقت شود ودر هر محله دو سطل گذاشته شود سطل تر که دران مقداری رطوبت اشغال باعث شیرابه کثیف وبد بو میشود ودیگری خشک که اگرزباله گردای شریف از این کار نونی سر سفره خانواده می گذارند مریض وبیکار نشوند در صورتی نظری به پایین دزا داشتید چند سطل زباله به این قسمت شهر روح پدرانه وصاقانه شما مور د محبت این قسمت را شامل شود قبلا از این همکاری مسیولانه شمانهایت تشکر را داریم .مردم شریف وزحمت کش پایین دزا

سلام واحترام
ازاستانداروشهردارساری تقاضا داریم نسبت به تکمیل مسیر پل کابلی تاپل ذغالچال اقدام عاجل شود وفکرکنم حجم ترافیک شهرکاهش خواهدیافت وتشکرفراوان دارم

همچین اومدن که انگار ازادراه تهران شمال رو میخوان بررسی کنند پل رو گذر سه راه جویبار الان چند ساله هیچ پیشرفت فیزیکی نداره یکی هم نیست بگه اقا اینجا چه خبر است

این همه طرح نیمه تمام تو مازندران چه دلیلی هست برای استارت زدن طرح جدید همون قبلی ها رو تکمیل کنید مردم کلی دعاتون میکنند در ضمن نویسنده محترم مقاله لطفاً در مورد طرح مورد بحث چند تا تصویر تهیه کنید بهتره تا عکس مسؤلین محترم رو به نمایش بگذارید درود بر شما.

پل‌ارتباطی‌فرح‌اباد‌به‌گهرباران‌چی‌شد‌چراانجام‌نمیشه‌همه‌تانکرسوخت‌مازت‌برای‌نیروگاه‌از
جاده‌گهرباران‌حمل‌میشه‌لطفآ اقدام کنید

با سلام
چرا فکری به حال اهالی کوچه شهید تقوی دخانیات نمیشه؟!!! طرح ۲۰متری شدنش که هیچ واقعا میدونیم تا ۲۰سال دیگه هم انجام نمیشه
چرا فکری بحال آب گرفتگی بسیار شدید این کوچه نمیکنید؟!!!! فقط یکبار تشریف بیارید تا فیلم آب گرفتگی را ببینید تا عمق فاجعه رو لمس کنید🙏

سلام روز به خیر نسبت به زیبا سازی شهر از شهرداری کمی همکاری ودقت مرحبا دارد پل گزر راهبند جلوی بازار روز وکنار مسچد خیلی زشت وبد نما شده است مقداری سمباده ومقداری نیروی خوب وحاذق وخلاق ومقداری رنگ انرا زیبا سازید که شاید کمی چشم نواز شود وخدا به شما عمر با عزت دهد دای خیر مردم بدرقه راه شما

دیگر زیر پل راه اهن راهبند اطرافش همیشه جای زباله شده به تمیزی زیر گذر ومرمت دیوار وکف ان وترمیم پله شکسته ان نسبت به عبرین وهم مرحمت اهدا کردن زیبا سازی شهر کمال تشکر از شهرداری صدیق ساری را دارم

بیش از سی وپنج سال مرکز وشرق استان بازیچه بی عدالتی مسیولین قرار گرفته .وفقط بازدید صورت گرفته

جناب استاندارد عزیز
عرض سلام و ارادت.
ترافیک بلوار امام رضا (ع) از زمانی که سه مسیر دور برگردان راه اندازی شده متاسفانه وضعیت ترافیک را در این بلوار بغرنج تر کرده است. سوء مدیریت و طراحی اشتباه این طرح بعد از راه اندازی این سه دور برگردان کاملا مشهود و موید این مطلب است چرا که در بدترین نقطه مکانی بلوار یعنی ورودی بازار امام رضا(ع)، ترمینال و هلال احمر این طرح اجرا شده. لذا اصلح بود تا مسیر دور برگردان به نحوی اجرا می شد که در بلوار امام رضا(ع) فقط دارای یک دور برگردان حدفاصل زیر گذرپل زغالچال وزیر گذر پل تجن باشد.این بلوار با دور برگردان های تعبیه شده فعلی حتی در ساعات غیر پیک هم توانایی این حجم تردد را ندارد ..التماس دعا

جناب آقای استاندار و شهردار محترم،شهر ساری نیاز ب خیابان و جاده های جدید داره ک بار ترافیکی شهرو با کارشناسی درست حل کنه،این حجم از ماشین و تراکم واقعا طاقت فرساس،می‌شود کمربندی شمالی رو از جاده جویبار ب فیروزکنده و از اونجا ب پشت بادله ب سورک وصل کرد تا ازین حیث ترافیک حاصل از کمربندی شمالی و غربی رو کاهش یدیم.تا سالها خیال مردم راحت میشه،درضمن از جاده دریا حتما باید ی خیابون دیگه ایجاد شود ک ب کمربندی غربی اتصال کنه ک معضل ترافیک در بخش شمال ساری رفع شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *