دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ۶ هزار نفری ماهفروجک ساری

یوسف نوری استاندار مازندران با همراهی سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و نوبخت فرماندار مرکز استان از استادیوم سرپوشیده ۶ هزار نفری ماهفروجک ساری بازدید کرد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

استاندار مازندران از موافقت وزیر ورزش و جوانان با تکمیل و بهره‌برداری کامل ورزشگاه ۶ هزار نفره ماهفروجک ساری خبر داد.

در جریان بازدید از ورزشگاه ۶ هزار نفره ماهفروجک ساری در سخنانی گفت که با بررسی های صورت گرفته، تکمیل این ورزشگاه به یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که وزیر وزش و جوانان در این زمینه قول مساعد داده است.

وی با اشاره به افتتاح ظاهری طرح نیمه کاره ورزشگاه ماهفروجک ساری در دولت گذشته، اظهار کرد: آیین بهره برداری استادیوم سرپوشیده ۶ هزار نفری ماهفروجک ساری در حالی تیر ماه ۱۴۰۰ با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس‌ دولت گذشته انجام شد، که این ورزشگاه با مشکلات اساسی مواجه است.

مقام عالی دولت در مازندران، نداشتن آب، نبود راه دسترسی، برق و توقفگاه خودرو را از عمده مشکلات فراروی ورزشگاه ۶ هزار نفره ماهفروجک ساری اعلام کرد و با بیان این که برای تامین آب آشامیدنی این ورزشگاه یک چاه با دبی ۳۶ لیتر در ثانیه حفر شد و خط انتقال آن نیز تا در ورودی ورزشگاه احداث شده است، خاطرنشان کرد: برای تامین آب پایدار این ورزشگاه و روستاهای همجوار مقرر شد یک مخزن آب یک‌هزار مترمکعبی با پیمانکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بسیج سازندگی مازندران احداث شود.


نوری با بیان اینکه مردم هیچ گاه مخالف اجرای چنین طرح های بزرگی در منطقه نیستند، تصریح کرد: وجود چنین طرح هایی در مناطق روستایی باید برای مردم آن منطقه ارزش آفرینی داشته باشد و باید به این امر مهم و اساسی توجه ویژه شود.
ساخت سالن ورزشی ماهفروجک ساری از سال ۱۳۸۴ آغاز شده بود و به دلیل مشکلات اعتباری بهره‌برداری از آن بارها به تعویق افتاده بود، در نهایت پس از ۱۶ سال بدون داشتن آب، برق و راه دسترسی مناسب به صورت نیمه کاره در دولت داوزدهم افتتاح شد.
این سالن ورزشی چند منظوره به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شده است، ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا دارد و در زمینی به مساحت ۷۵ هزار متر مربع ساخته شده است. به گفته مجریان پروژه، زمین بازی این سالن ورزشی با استانداردهای بین‌المللی به مساحت یکهزار و ۱۰۰ متر مجهز به کفپوش باکیفیت و استاندارد است و امکان برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف سالنی مانند فوتسال، بسکتبال، والیبال و هندبال با سطح و تراز بین‌المللی را در این سالن فراهم می‌کند.
چهار باب رختکن، ۷۵ فضای اداری برای عوامل اجرایی و کارکنان، جایگاه ویژه و سیستم تهویه استاندارد با ۶ دستگاه هواساز و دو چیلر از دیگر امکانات این مجموعه است.

5 دیدگاه دربارهٔ «بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ۶ هزار نفری ماهفروجک ساری»

خدا کنه مسئولین محترمی که برای بازدید و کلنگ زنی تشریف می برند خودشون اون پروژه را افتتاح کنند و بدست فراموشی نسپارند

آقای رجبی مدیر کل فعلی با تمام قوا در تلاشه .کارهایی در ورزش کرده ک تا حالا خود ورزشی ها برای مازندران نکردن بامید برگشت به روزهای طلایی ورزش مازندران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *