دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

بازدید استاندار مازندران از واحدهای شهرک صنعتی محمود آباد 

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران از کارخانه کشتی سازی در شهرک صنعتی محمود آباد ،واحد صنعتی دابو صنعت و کارخانه تولید شناورهای تفریحی بازدید کرد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

سیدمحمود حسینی پور روز دوشنبه در بازدید از کارخانه کشتی سازی در شهرک صنعتی محمود آباد بیان داشت: امروز بسیاری از نخبگان دانشگاه های معتبر کشور برای رونق صنعت کشتی سازی در مازندران فعال هستند که این مهم بسیار امید بخش است.

وی، اظهار داشت: دانشمندان ایرانی با ابتکار خود در یک سال اخیر صنعت کشتی سازی مازندران را در مدار توسعه قرار دادند.

استاندار مازندران با ذکر این مطلب که تجهیزات دریایی یکی از نیازهای اساسی مازندران است، بیان داشت: برخی از صیادان مازندران از امکانات ۴۰ سال گذشته استفاده می کنند که این زیر ساخت نیازمند توسعه است.

حسینی پور ادامه داد: با بهره گیری از ظرفیت دانش بنیان ها، تجهیزات زیر ساختی صیادان مازندران می تواند نوسازی شود.

وی با بیان این مطلب که بسیاری از پیشکسوتان صنعت کشتی سازی در واحد های معتبر تولیدی مازندران حضور دارند، بیان داشت: تعامل نخبگان دانشگاهی به همراه بزرگان این صنعت زمینه ساز تحول اساسی در این مهم است.

استاندار مازندران افزود: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب رونق اقتصاد دریا محور است که مازندران در این حوزه پیشگام است.

حسینی پور با بیان این مطلب که مازندران نباید در تفریحات دریایی ضعیف باشد، افزود: با ساخت کشتی های تفریحی در نمونه های مختلف این ضعف برطرف خواهد شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: توسعه صنعت گردشگری و زیر ساخت شیلات به همراه تفریح آبی و ساخت اسکله های مختلف با رونق کشتی سازی مهیا خواهد شد که دولت برای تحقق این امر دغدغه جدی دارد.

استاندار مازندران با حضور در کارخانه کشتی سازی محمود آباد از خط تولید این شرکت بازدید و مشکلات پیش روی این صنعت را واکاوی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *