دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

بازدید استاندار مازندران از بازار بابلسر

در آستانه سال نو ،استاندار مازندران از بازار بابلسر بازدید کرد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

استاندار مازندران با همراهی مدیران استانی و شهرستانی در سطح بازار شهر بابلسر و بررسی قیمت کالاهای مختلف بر درج قیمت بر روی همه کالاها تاکید و ۲ نرخی بودن اجناس برای مسافران و گردشگران را ممنوع اعلام کرد. ‎

 استاندار مازندران در حاشیه این بازدید؛ بیان داشت: همه مغازه ها باید بر روی کالاهای خود برچسب قیمت گذاری داشته باشند و نظارت در این حوزه بیشتر خواهد شد.

وی، اظهار داشت: بازرسی از فروشگاه های استان به صورت مستمر انجام خواهد شد تا هیچ گونه افزایش قیمتی اعمال نشود.

استاندار مازندران با بیان این مطلب که تحت هیچ شرایطی ۲ قیمتی در بازار مازندران قابل پذیرش نیست، ادامه داد: مغازه ها برای افراد بومی و مسافرانی که از سراسر کشور در این خطه از شمال حضور می یابند به یک قیمت باید کالاها را در اختیار آنها قرار دهند.

وی ادامه داد: در بازدیدی که از بازار بابلسر انجام شد برخی از کسبه ها درج قیمت بر روی کالا را رعایت نکردند که این مورد اصلاح شد.

حسینی پور افزود: شهر ساحلی بابلسر از جمله شهرهای شاخص مازندران در پذیرایی از مسافران نوروزی است که سالانه میلیون ها مسافر به این شهر سفر می کنند.

حسینی پور، افزود: اهمیت شهر گردشگری بابلسر به حدی بود که افتتاح طرح نوروزی امسال مازندران در این شهر انجام شد.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این مطلب که بابلسر در طول ادوار مختلف؛ میزبان خوبی برای مسافران بود، بیان داشت: تردیدی وجود ندارد که با همنشینی ماه مبارک رمضان و عید نوروز، شهروندان بابلسری و مسافران با حفظ شان این ماه عزیز نوروز خوبی را سپری خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *