دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

بازدید از شرکت تولیدی شاکر فوم ساری به مناسبت هفته بسیج

همزمان با آغاز هفته بسیج؛در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی و بررسی مسائل و مشکلات صنایع و کارخانه های تولیدی استان،از شرکت تولیدی شاکر فوم ساری بازدید و در جلسه ای مسائل و مشکلات آن بررسی شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

گفتنی است در این بازدید مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران و مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مازندران و اصحاب رسانه حضور داشتند.

مسوول بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران در این بازدیدگفت: این مجموعه با بکارگیری تیمی مجرب و کارگرانی متعهد با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت نموده شاکر فوم اولین تولید کننده فوم در مرکز استان مازندران مجموعه ی است که امیدواریم در زمره ی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورقهای فوم در کشور باشد و در این ماموریت با اتکا به الطاف خداوندی و بهره گیری از دانش، تجربه و منابع انسانی آموزش دیده و متخصص به دست می آید.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در راستای امید آفرینی ، افزایش تولید ، حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید اقدام به بازدید از شرکت های تولیدی در و کارخانجات صنعتی در قالب طرح پنج شنبه های امید نمود حمایت از مجموعه های موفق و کمک به افزایش ظرفیت تولید و اشتغال یکی از اهداف ما است که با سرکشی از کارخانجات و حضور مسوولین مرتبط در قالب بازدیدهای میدانی کمک شایانی به رفع موانع تولید خواهد کرد .

حسینیان در ادامه افزود در هفته بسیج با حضور در چند کارخانه فعال در استان سعی کردیم از وجود اصحاب رسانه برای انعکاس موفقیت های این شرکت ها در بحث اشتغال و تولید استفاده کنیم و حضور اصحاب رسانه فرصت بسیار خوبی برای آگاه سازی مردم و مسوولین است.

یک پاسخ به «بازدید از شرکت تولیدی شاکر فوم ساری به مناسبت هفته بسیج»

اقای جوادحسینیان یکی ازمدیران جوان وپرتلاش استان مازندران می باشد کشورمابه چنین مدیران باتعهد ولایق نیاز منداست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *