دسته‌ها
آرشیو ورزشی

تیم بابل قهرمان رقابتهای هنرهای فردی زورخانه ای بسیج مازندران

بمناسبت هفته بسیج، دومین دوره رقابتهای هنرهای فردی بسیج زورخانه ای استان مازندران با حضور سرهنگ غفارپور مسئول تربیت بدنی سپاه استان مازندران.

عکاس(دریافتی)منبع:خزرنما

بمناسبت هفته بسیج، دومین دوره رقابتهای هنرهای فردی بسیج زورخانه ای استان مازندران با حضور سرهنگ غفارپور مسئول تربیت بدنی سپاه استان مازندران، سرهنگ نادری ریاست هیات بسیج زورخانه ای استان مازندران، سرهنگ قربان نژاد مسئول تربیت بدنی سپاه بابل ، دکتر سوادکوهی خادم هیات زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان مازندران ،آقای اکبری دبیر هیات استان و روئسای هیاتهای محموداباد، چالوس، بابل و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان و عاشقان این رشته به میزبانی شهرستان بابل در زورخانه شهیدان بابل برگزار گردید.

این رقابتها در ۵ رشته هنرهای فردی چرخ چمنی، چرخ تیز، میل گیری سنگین، کباده و سنگ برگزار گردید که در پایان تیم بابل قهرمان این دوره از مسابقات و تیم چالوس به مقام دوم و تیمهای بابلسر و آمل مشترکاً به مقام سوم دست یافتند.

شگفتی ساز این دوره از مسابقات ، تیم چالوس بود که توانست با عملکرد بی نظیر خود مقام دوم این رقابتها را بخود اختصاص دهد و بالاتر از شهرستان آمل که یکی از مدعیان قهرمانی بود قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *