دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

اهدای خون استاندار مازندران در بازدید از مرکز انتقال خون ساری

استاندار مازندران که به منظور بررسی و حل برخی مسائل و مشکلات اداره کل انتقال خون استان باهمراهی محمدی فیروزجایی، مدیرکل؛ از این مجموعه بازدید و در نشستی به همین منظور شرکت کرد؛ پس از اهدای خون؛ از مردم دیار علویان برای همکاری در این راستا قدردانی نمود. ‎

عکاس(فرشید سگار) منبع: پایگاه خبری بلاغ مازندران

استاندار مازندران همکاری و مشارکت مردم استان را در اهدای خون مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اهدای خون فرهنگ بی نظیر نظام جمهوری اسلامی است که باید این فرهنگ را گسترش داد و حفاظت کرد.

سیدمحمود حسینی پور روز یکشنبه در بازدید از انتقال خون مازندران فعالیت در عرصه سلامت و درمان را خدمتی حیاتی و آخرتی دانست و افزود: ارزش کار در حوزه تامین سلامت مردم جامعه بسیار والا و بالاست.

حسینی پور از حضور و رد پای خیرین در حوزه سلامت استان مازندران نیز قدر دانی کرد و بیان داشت: مسیر توسعه زیر ساختی انتقال خون با همت نیروهای انسانی و خیرین رو به رشد و قابل قبول است.

وی از مردم مومن استان مازندران در اهدای خون قدردانی کرد و ادامه داد: نگاه همدلی و نوعدوستی مردم مازندران در اهدا خون ستایش انگیز است.

استاندار مازندران با اظهار این که همواره استان پذیرای مسافران و گردشگران زیادی است و به تبع حوادث طبیعی و تصادفات جاده ای نیز مواجه است، بیان داشت: انتقال خون استان نباید با مشکلات خاصی مواجه باشد.

حسینی پور به انجام حجامت بعضی از مردم که با عوارض زیادی مواجه است، اشاره کرد و گفت: اهدای خون بهترین کار به لحاظ پزشکی و درمانی است.

استاندار مازندران به طلبکاری انتقال خون از دانشگاه های علوم پزشکی بابل و مازندران اشاره و تاکید کرد که این دو دانشگاه موظفند تا دو ماه آینده بدهی خود را با انتقال خون استان تسویه حساب کنند.

وی گفت: همچنین این دو دانشگاه مازندران و بابل باید چهار پزشک مورد نیاز انتقال خون استان را هماهنگی و به این اداره کل اعزام کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران، تصریح کرد: نبض حیات مراکز درمانی در اختیار انتقال خون است و در این بین اهدا کنندگان خون نقش محوری و تولیدی در این فرایند دارند.

استاندار مازندران به پیری جمعیت و بی‌توجهی به فرزندآوری اشاره کرد و گفت: همه دستگاه های مرتبط باید برای رسیدن به جوانی جمعیت تلاش و همکاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *