دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

“امیر دریایی” پیروز مجمع انتخابات هیات تنیس مازندران


امیر دریایی در مجمع انتخابات هیات تنیس مازندران با کسب 17 رای از 25 رای ماخوذه بعنوان رئیس هیات تنیس استان مازندران انتخاب شد.

عکاس(جعفر جعفری سقندیکلایی) منبع: خزرنما

 

 با حضور داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس، حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع تنیس، انتخابات این هیات برگزار شد و در پایان امیر دریایی با کسب ۱۷ رای از ۲۵ رای ماخوذه بعنوان رئیس هیات تنیس انتخاب شد و مجتبی کولائیان دیگر کاندیدای حاضر نیز ۸ رای کسب کرد.

حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران در انتخابات مجمع هیات تنیس مازندران با اشاره به جایگاه ویژه ورزش قهرمانی مازندران گفت : ورزشکاران ما در بازی های آسیایی هانگژو ثابت کردند که در ورزش قهرمانی پیشتاز هستیم و مازندرانی ها بازهم بر تارک ورزش کشور درخشیدند.

وی افزود؛ استان مازندران به تنهایی در مدال آوری بازی های آسیایی رتبه 17 را کسب کرد و این افتخارات را مدیون مربیان سازنده، زحمت کشان هیات های ورزشی و همکاران ورزش و جوانان شهرستان ها هستیم.

دلیری همچنین ضمن تشکر و قدردانی از هر دو کاندیدای انتخابات هیات تنیس مازندران بیان داشت؛ شاهد انتخاباتی سالم و در فضای دوستانه بودیم و آقای دریایی که انتخاب شدند باید پاسخگوی اعتماد اعضای مجمع باشند.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کار گروهی و برنامه محوری را اصول مهم در توسعه هر رشته ورزشی دانست و گفت : باید از همه صاحب نظران تنیس برای بهبود جایگاه این ورزش استفاده شود و فرآیند استعدادیابی و ارتقاء دانش مربیان نیز در دستور کار باشد.

وی از رئیس فدراسیون تنیس و نماینده وزارت ورزش و جوانان درخواست کرد؛ استان مازندران ویژه دیده شود چراکه استانی ویژه در ورزش کشور است و این توجه قطعا در مسیر توسعه ورزش ملی نیز اثرگذار خواهد بود.

رئیس فدراسیون تنیس نیز با تبریک به منتخب مجمع تنیس و تشکر از زحمات دکتر لطفیان رئیس اسبق تنیس مازندران گفت : ارتباط هیات تنیس با اداره کل ورزش و جوانان باید بیش از پیش باشد و ما نیز در جهت حمایت از تنیس این استان آمادگی داریم که میزبانی مسابقات را به مازندران بدهیم.


دکتر عزیزی با اشاره به استعداد رده های سنی این استان در ورزش تنیس افزود؛ تنیس مازندران در رده های سنی عملکرد خوبی دارد اما باید در بزرگسالان هم بهتر عمل کند و این مستلزم حضور در لیگ های کشور است.

وی فاصله تنیس ایران را با دنیا زیاد دانست و گفت این فاصله اما با برنامه ریزی و تلاش قابل جبران است.

عزیزی در ادامه بیان داشت; موفقیت در ورزش قهرمانی موجب همگانی شدن رشته های ورزشی می شود و برای توسعه زیرساخت تنیس نیز باید بخش خصوصی وارد شود چراکه دولت به تنهایی نمی تواند مطالبات این حوزه را مرتفع کند.

گفتنی است؛ در پایان این مجمع از زحمات و تلاش های دکتر بهمن نیکخو در زمان سرپرستی هیات تنیس مازندران تجلیل بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *