دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

افتتاح پل روستای اروست در چهاردانگه ساری پس از ۲۸سال انتظار

پل روستای اروست بعد از ۲۸ سال وقفه و تلاش جهادی دولت سیزدهم طی یک سال در منطقه پشت‌کوه چهاردانگه شهرستان ساری باحضور با حضور حسینی پور استاندار مازندران ، بابایی کارنامی، نماینده ساری و میاندورود و نوبخت فرماندار مرکز استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

پل روستای اروست بخش چهاردانگه ساری که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به این روستا بود، پس از نزدیک به سه دهه وقفه، با پیگیری استاندار مازندران، فرماندار ساری و دستگاه‌های مربوطه در استان در کمتر از یکسال تکمیل و به بهره‌برداری رسید. ‎

با حضور استاندار مازندران، بابایی کارنامی، نماینده ساری و میاندورود، مشاور و دستیار ویژه استاندار، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل حوزه استاندار، فرماندار و فرمانده سپاه ساری، مدیران استانی و شهرستانی، پل روستای اروست بخش چهاردانگه شهرستان ساری بهره برداری شد.

۲۴ مهرماه ۱۴۰۱ بود که سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران با همراهی معاونان و بیش از ۶۰  مدیر ستادی و اجرایی استان جهت بررسی و پیگیری مشکلات مردم دهستان پشتکوه بخش چهاردانگه به این نقطه از استان سفر کرده‌بود. این سفر، ۸۵ مصوبه داشت.

۲۷ سال پیش در چنین روزی (۲۴ مهرماه ۱۳۷۴) مردم بخش چهاردانگه شهرستان ساری، میزبان مقام معظم رهبری در روستای “اروست” بودند.

احداث پل اروست در سفر 24 مهرماه 1374 سال  مقام معظم رهبری به اروست بخش چهاردانگه ساری با هدف رفع مشکل اهالی مورد تصویب قرار گرفت که به دلایل مختلف، عملیات اجرایی احداث پل تا سال  401ا با پیشرفت 10 درصد متوقف شد
پس از سفر استاندار مازندران در سالروز سفر رهبر معظم انقلاب در سال 1401 تکمیل و بهره برداری آن در دستور کار قرار گرفت که با تامین اعتبار مورد نیاز، پس از 28 سال تکمیل و در هفته دولت بهره برداری شد.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در مراسم افتتاح از پل اردست در منطقه پشت‌کوه چهاردانگه ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم منطقه اروست ۲۸ سال برای بهره برداری این پل صبوری کردند که جای تقدیر دارد.

به گزارش فارس،حسینی پور افزود: سال گذشته در سفری که به منطقه چهاردانگه ساری متوجه شدیم این پل معطل مانده که طی جلسه‌ای مقرر شد سال آینده این پل به بهره‌برداری برسد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه این پل نیاز مردم منطقه است، خاطرنشان کرد: با اهتمام مسوولان این پل افتتاح شد و مطمئن هستیم دل مقام معظم رهبری و مردم منطقه هم با افتتاح این پروژه شاد شد.

حسینی‌پور با تاکید بر اینکه سازندگی در دل روستاها استمرار داشته باشد، خاطرنشان کرد: همزمان ۹ پل در روستاهای استان افتتاح کردیم.

وی با بیان اینکه تمام اهتمام خود را برای توانمندسازی روستا بکار گیریم، تصریح کرد: مردم خیال‌شان راحت باشد توجه دولت سیزدهم هم توجه و رسیدگی به روستاها است.

6 دیدگاه دربارهٔ «افتتاح پل روستای اروست در چهاردانگه ساری پس از ۲۸سال انتظار»

آخه آقا رضا مگه نمیدونی ۲۸ سال طول کشیده. جالبه فقط عکس فرماندارو بخشدارو فکوفامیلشون بود. عکس پل رو که دیدم خندم گرفت والا اولش تیتر رو خوندم فکر کردم ۱۰۰ متر پل هست و عکس رو دیدم بعید میدونم ۸تا۱۰ متر بیشتر باشه

توروخدا نگین بعد ۲۸سال،میخندن ب ما
برین ساخت و ساز های چین رو ببینین ۴۸ساعته بیمارستان،ساختمان و …. میسازن

باسلام مجدد ۲۸ سال یا به عبارتی ۳۳۶ ماه که میتوان گفت ۴۳۸۰ چهارهزارو سیصد وهشتاد روز
ولی روز شمار هایی که برای پروژه ها درنظر گرفتندفکر کنم تا ۹۹۹ روز تعریف شده یا حداقل من که تقریبآ تمام شهر های ایران رفتم تا الان چهار رقمی ندیدم .
بگذریم باز هم به شکر خدا وبا تشکر از مسئولان دلسوز نظام وکشور که بی ریا وبدون چشم داشت پای نظام وکشور ومردم ایران عزیز ماندند وهیچ گاه پشت رهبری رو خالی نکردند وبار خیلی ها را به دوش میکشند جای شما درقلب مردم ایران است

سلام دست آقای استاندار محترم درد نکنه همچنین مدیرکل امور مالیاتی استان مازندران که بابت پل بودجه ش از مالیات مردم استان گرفتن صرف هزینه پل منطقه محروم شده باتشکر محمود محمد پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *