دسته‌ها
آرشیو ساری فرهنگی مازندران

افتتاح نمایشگاه پوستر “کارخودمونه” در نگارخانه سوره ساری

با حضور جمعی از هنرمندان، فعالان فرهنگی هنری و مسئولان، مجموعه پوستر های پیشرفت های اخیر ایران اسلامی در قالب نمایشگاهی «کار خودمونه » در حوزه هنری مازندران به نمایش درآمد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما


این مجموعه پس از چند نشست کارگاهی در پاییز سال ۱۴۰۱ توسط جبهه هنرمندان انقلاب اسلامی موسوم به «حرا» با حمایت حوزه هنری مازندران تولید شده و با استقبال ویژه ای از گروههای مردمی در سراسر کشور مواجه شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری مازندران و به نقل از مهدی معصومی گرجی رییس این مرکز، این آثار پس از آن تولید شد که بسیاری از جریانات مخالف و معاند در سال گذشته سعی بر تحقیر جریانات علمی و یا ناچیز انگاری دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند.
وی گفت: در ادامه با تحقیق و بررسی موضوعی در حوزه های مختلف علمی و تکنولوژیکی و احصای برخی از پیشرفت ها، ضمن همکاری و هم اندیشی گروه گرافیک حرا و مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران ۱۵ پوستر تولید و ارائه شد.

در این برنامه علاوه بر رییس حوزه هنری مازندران، فرماندار شهرستان ساری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *