دسته‌ها
آرشیو ساری فرهنگی مازندران

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی بانوان مازندرانی در ساری

نمایشگاه خوشنویسی و آیین تجلیل از بانوان خوشنویس حاضر در ویژه برنامه مشق مادر استان مازندران در نگارخانه سوره حوزه هنری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری مازندران، با حضور جمعی از مسئولان امور بانوان دفتر نماینده ولی فقیه و اداره کل امور اجتماعی استانداری مازندران نمایشگاه خوشنویسی گروهی از بانوان هنرمند استان گشایش یافت.

در این برنامه که به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب صورت گرفت، 25 اثر در قالب نستعلیق، شکسته نستعلیق و نقاشی خط با موضوعات عرفانی و مذهبی حاصل تلاش 15 بانوی هنرمند به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است، بانوان حاضر در این نمایشگاه عصر جمعه ۲۳ دیماه در ویژه برنامه مشق مادر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن برای نگارش آیه های قرآن، اشعار و نکاتی با موضوع مقام زن، مادر و همچنین بانوی بزرگ اسلام (س) در نگارخانه سوره این مرکز گرد هم آمده و به شکل بداهه به خلق اثر پرداختند.

همچنین پس از گشایش نمایشگاه جمعی بانوان خوشنویس با حضور رییس حوزه هنری مازندران و مهمانان، ضمن اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از شرکت کنندگان قدردانی شد.

شایان ذکر است که نمایشگاه یاد شده به مدت یک هفته (به غیر از ایام تعطیل) از ساعت 9 الی 14 به آدرس ساری، میدان امام(ره)،  بلوار دانشجو، نگارخانه سوره حوزه هنری مازندران پذیرای علاقمندان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *