دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

افتتاح نخستین سالن مطالعاتی ویژه دختران در ساری

با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران؛نخستین سالن مطالعاتی(پانسیون )مازندران در ساری با نام، نخبگان فردا افتتاح شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در مراسم افتتاح نخستین سالن مطالعاتی(پانسیون)مازندران در ساری با عنوان «نخبگان فردا» گفت: این روزها به دلیل محقق شدن وعده صادق، روزهای خوشحالی مردم است و در چنین ایامی که باعث مسرت مردم ایران شده نخستین سالن مطالعاتی را افتتاح می‌کنیم.

سکینه خاتون مهدیان‌پور اظهار کرد: این اولین سالن مطالعاتی در مازندران می باشدکه با دریافت مجوزهای لازم از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: ۱۵۸ سالن این چنینی در سراسر کشور در حال فعالیت است، سالن‌های مطالعاتی که سبب آسایش و آرامش خانواده‌ها را فراهم می‌آورد.

این مسئول با اشاره به اینکه در مازندران سالن‌های مطالعاتی دیگری هم در حال فعالیت هستند اما از ۲ سال قبل تاکنون، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، این مجوز را صادر می‌کند، گفت: در حال حاضر ۱۷ پروژه برای سالن‌های مطالعاتی با مجوز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور داریم که در مرحله دریافت مجوز هستند و پنج پروژه در مراحل آخر دریافت مجوز قرار دارند.

مهدیان‌پور با بیان اینکه ۱۲۳ کتابخانه در استان داریم که از سالن مطالعه برخوردار هستند اما جوابگوی نیاز استان نیست، تصریح کرد: بر اساس آمایش سرزمینی باید بر مبنای نیاز استان، تعداد کتابخانه‌ها افزایش یابد.

وی عنوان کرد: ایجاد سالن‌های مطالعه، مسیری است که با تدبیر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اجرایی شده و با راه‌اندازی آن در تلاش هستیم محلی امن و آرام برای دانش‌آموزان ایجاد کنیم تا به مطالعه بپردازند.

در ادامه منیژه ماندی مدیر مرکز مطالعاتی پانسیون نخبگان فردا ساری بیان داشت در سالی که مزین شده به شعار مشارکت مردم با توجه به عشق و علاقه خودم به مقوله آموزش و فرهنگ نسل جوان به این فعالیت روی آورده ام.

ایشان ادامه داد:مرکز مطالعاتی پانسیون نخبگان فردا ساری واقع در خیابان فرهنگ ۱۵ خرداد چهار راه شهابی روبروی مسجد سالخورده در ۲ طبقه و با امکاناتی نظیر میز اختصاصی،اتاق استراحت،ناظرین آموزش،حضور و غیاب الکترونیکی،دوربین های مداربسته،برگزاری آزمون های جامع،رستوران و بوفه،محیط امن و پر از آرامش را برای دختران عزیز ساروی محیا نموده ایم.

2 دیدگاه دربارهٔ «افتتاح نخستین سالن مطالعاتی ویژه دختران در ساری»

ساری خیابان فرهنگ، ۱۵ خرداد، چهار راه شهابی،روبروی مسجد سالخورده، مرکز مطالعاتی نخبگان فردا
۳۳۱۱۱۱۶۷

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *