دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

افتتاح مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورود

آیین افتتاحیه مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورود با حضور سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، نوبخت فرماندار مرکز استان، اعضای شورای تامین شهرستان، اعضای هیئت نظارت شهرستان، معاونین فرماندار، بخشداران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد. ‎

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری محمدعلی نوبخت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا(ع) گفت: انتخابات را بسترِ تحققِ مطامع جریان های عافیت طلب و صندلی پرست نخواهیم کرد.
وی در ادامه اظهار کرد: راهبرد ما درانتخابات چهار کیلدواژه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت مورد تاکید رهبری معظم انقلاب اسلامی است.
مقام عالی دولت در شهرستان ساری با اشاره اینکه انقلاب اسلامی ریشه انتخابات فرمایشی و نمایشی را خشکاند، افزود: طی ۴۴ سال انقلاب اسلامی بیش از ۴۰ انتخابات در کشور برگزار شد.
فرماندار شهرستان ساری با اظهار اینکه انقلاب اسلامی مبتنی بر اراده مردم، معرفت و مبانی دین اسلام است، یادآور شد: برای افزایش مشارکت باید زمینه اعتماد مردم را فراهم کنیم که اصول مهم آن اصل بی طرفی است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساری با تاکید براینکه در انتخابات دین و اخرت خود را به دنیای احدی گره نمیزنیم و عین مُرّ قانون رفتار خواهیم کرد، گفت: در انتخابات بدنبال تحقق حاکمیت قانون هستیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان ساری با تاکید براینکه به شورای نگهبان اعتماد و اعتقاد داریم، خاطرنشان کرد: انتخابات بستری است تا مردم آزادانه، مشتاقانه و فعالانه در عرصه حضور یابند و نظارت مجریان بر اساس تایید مراجع چهارگانه است.
وی با اشاره به اینکه اعتقاد و التزام به قوانین انتخابات یک اصل مهمی تلقی می‌شود، تصریح کرد: برای نخستین بار در فرمانداری ساری قانون خوانی انتخابات برای مجریان به صورت منظم برگزار شد.
فرماندار مرکز مازندران با بیان اینکه در ۱۱ اسفندماه امسال انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در کشور برگزار می‌شود و به تبع آن در شهرستان‌ها فعالیت مسنجم و قانون مندی برای برگزاری هرچه با شکوه تر این رقابت‌ها فراهم شده است، گفت: در انتخابات دوره گذشته(انتخابات سال ۱۳۹۸) ۴۷۰ شعبه اخذ رای در شهرستان ساری داشتیم از این تعداد ۳۵۵ ثابت و ۱۱۵ سیار بوده است.
 وی در پایان عوامل اجرایی در انتخابات سال ۱۳۹۸ را ۵ هزار نفر برشمرد و گفت: تاکنون برای انتخابات سال جاری ۵ اطلاعیه از وزارت کشور به ما ابلاغ شده است و از امروز به طور رسمی ستاد انتخابات مرکز مازندران فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *