دسته‌ها
آرشیو خبری گرگان گلستان

افتتاح مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج گلستان در گرگان

مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج گلستان با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

عکاس(ارسالی) منبع: پایگاه خبری گلستان ما

مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری سپاه نینوا استان گلستان امروز شنبه با حضور سردار «علی مقواساز» معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در گرگان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم گفت: در این مراکز تاریخ و وقایع انقلاب اسلامی در برابر روایت نادرست دشمن به صورت هوشمند روایت خواهد شد.

سردار «علی مقواساز» اظهار کرد: مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری در هر نقطه از کشور که ایجاد می‌شود، می‌تواند با روایتگری‌ صحیح امید را در جامعه افزایش دهد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت: در شرایطی که دشمن تلاش دارد مردم را از نظام و انقلاب اسلامی مایوس کند، ما باید به وسیله هنر، ارتباط با مردم را گسترش دهیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان هم در این مراسم گفت: جای خالی این مرکز برای رشد و پرورش استعدادهای نیروهای انقلابی در این استان احساس می‌شد.

سرهنگ سیدموسی حسینی اظهار کرد: گلستان با داشتن چهار هزار شهید، اقوام و مذاهب مختلف، مهد فرهنگ و هنری غنی است و چهره‌ها و شخصیت‌های فرهنگی و هنری بزرگی از این استان در کشور و حتی جهان درخشیدند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمن کمر همت برای تغییر سبک زندگی و زائقه مردم و زدن تیشه به ریشه این نظام و انقلاب بسته، هنرمندان متعهد و انقلابی می‌توانند برای مقابله با این توطئه دشمنان با حضور در این مرکز اقدام خلق و تولید آثار فاخر و ارزشمند کنند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در این مرکز باید محتوای فاخر در تراز فرهنگ غنی ایرانی اسلامی تولید شود که این مهم نیازمند خودباوری جوانان است.

در این مراسم «علی فوجردی» به عنوان مسوول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بیسج سپاه نینوا استان گلستان معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *