دسته‌ها
آرشیو

مراسم افتتاح طرح جهادی شهدای بهزیستی مازندران

طرح جهادی شهدای بهزیستی مازندران باحضور استاندار؛ همزمان در 22 شهرستان استان آغاز شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

طرح جهادی شهدای بهزیستی مازندران با حضور دکتر محمود حسینی پور استاندار مازندران، دکتر بابایی کارنامی نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عالی مشاور استاندار در برنامه های جهادی، حجت الاسلام والمسلمین کاظمی مشاور استاندار، دکتر رجبی مشاور و مدیر کل حوزه استاندار، دکتر طوسی مدیر کل بانوان استانداری، دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران ، دکتر نوبخت فرماندار شهرستان ساری و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی در روستای لالا منطقه چهاردانگه شهرستان ساری و 21 روستای بالادست و کم برخوردار در سراسر استان به صورت ویدیو کنفرانس آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران کمک به جامعه هدف بهزیستی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این طرح با هدف کمک به جامعه هدف و ارائه خدمات تخصصی به اهالی مناطق بالادست و کم برخوردار اجرا شده که تاکنون به این سبک خدمات به این مناطق داده نشده است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل و کارکنان بهزیستی مازندران، افزود: با حضور مدیر جهادی در راس بهزیستی استان شاهد پویایی خوبی در بهزیستی مازندران هستیم و این مسئله کاملا مشهود است.

استاندار مازندران با بیان اینکه کمک به نیازمندان و جامعه هدف باعث خیر و برکت در زندگی می شود، ادامه داد: این حرکت جهادی و انقلابی است و قطعا موجب رضایت قلبی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می شود.

حسینی پور با تاکید براینکه همه ما نسبت به کمک به جامعه هدف بهزیستی وظیفه داریم، گفت: گروه های جهادی در استان مازندران باید ساماندهی شوند تا بتوانند با مراجعه به روستاها مشکلات آنان را بررسی و برطرف کنند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی بدون چشم داشت وارد عرصه کمک به جامعه هدف می شوند، افزود: مردمی سازی باید در همه امور صورت گیرد زیرا با کمک مردم می توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

دکترفریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه تیم های جهادی شهدای بهزیستی مازندران همزمان در 22 شهرستان حضور پیدا کردند، گفت: هدف از اجرای این طرح حضور در مناطق کم برخوردار با همراهی گروه های جهادی است تا بتوان نیازهای جامعه هدف را شناسایی و براساس آن برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی به صورت داوطلبانه در این طرح شرکت می کنند، افزود: در این طرح خدمات بهزیستی در روستاهای بالادست و کم برخوردار ارائه می گردد تا مددجویان این مناطق بدون حضور در ادارات، خدمات دریافت کنند و اگر نیازمند خدمات تخصصی باشند به مراکز و ادارات تابعه ارجاع داده می شود.
دکتر بریمانی ادامه داد: در این طرح خدمات مشاوره سلامت روان، خدمت مشاوره ژنتیک، غربالگری بینایی سنجی، غربالگری شنوایی سنجی، خدمت پذیرش وهماهنگی، غربالگری جسمی (پزشک)، خدمات توانمندسازی (اشتغال ومسکن)، خدمات توانپزشکی، خدمت کمیسیون پزشکی، خدمات اورژانس اجتماعی، خدمات پیشگیری و درمان اعتیاد و … ارائه می گردد.

مدیرکل بهزیستی مازندران رویکرد این طرح را حضور گروه های جهادی در روستاهای بالادست و کم برخوردار استان در راستای خدمات رسانی برابر و اجرایی سازی عدالت اجتماعی، سهولت دسترسی جامعه هدف در مناطق بالادست و ارتقا آگاهی و دانش ساکنین مناطق دانست.

شایان ذکر است در پایان استاندار از نزدیک روند ارائه خدمات به گروه های هدف بهزیستی در مناطق کم برخوردار توسط گروه جهادی بهزیستی را بازدید و بررسی کرد .

طرح جهادی شهدای بهزیستی مازندران در روستاهای بالادست و کم برخوردار استان در راستای خدمات رسانی برابر و اجرایی سازی عدالت اجتماعی، سهولت دسترسی جامعه هدف در مناطق بالادست و ارتقا آگاهی و دانش ساکنین مناطق همزمان در سراسر استان صبح امروز آغاز می شود.

شایان ذکر است؛ این طرح با حضور دکترفریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران در روستای لالا منطقه چهاردانگه اجرایی می شود.

گفتنی است؛ این طرح با محوریت ارائه خدمات مشاوره سلامت روان، خدمت مشاوره ژنتیک، غربالگری بینایی سنجی، غربالگری شنوایی سنجی، خدمت پذیرش وهماهنگی، غربالگری جسمی (پزشک)، خدمات توانمندسازی (اشتغال ومسکن)، خدمات توانپزشکی، خدمت کمیسیون پزشکی، خدمات اورژانس اجتماعی، خدمات پیشگیری و درمان اعتیاد و … برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *