دسته‌ها
آرشیو خبری ساری گردشگری مازندران

افتتاح بزرگترین کافی شاپ استخری کشور در مجتمع ورزشی آسایش ساری

همزمان با هفته دولت بزرگترین کافی شاپ استخری ایران باحضور بابایی کارنامی و زارعی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ، نیک نژاد مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ،مرتضوی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی آسایش و جمعی از مدیران شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در مجتمع  فرهنگی ورزشی آسایش ساری برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

در این مراسم ابتدا مرتضوی مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی آسایش ضمن ارائه گزارشی اجمالی از روند ساخت این مجموعه خاطرنشان ساخت: بر آنیم تا طرح های دیگری را در راستای افزایش میزان خدمات رسانی در مجموعه فرهنگی ورزشی آسایش برای شهروندان ساروی فراهم سازیم.

وی با اشاره به وجود امکانات مناسب برای توسعه اماکن ورزشی در منطقه افزود: باید شرایط را برای توسعه ورزش به عنوان یک پدیده اجتماعی در تمامی حوزه ها در نظر گیریم.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در ادامه این مراسم دکتر زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مدیران و کارکنان شرکت فرهنگی ورزشی آسایش ، بواسطه اهتمام در ساخت این مجموعه ورزشی خاطرنشان ساخت: کمبود اماکن ورزشی با توجه به پراکندگی جمعیت در شهرستان ساری موضوعی است که باید بطور جدی به آن توجه شود .

دکتر زارعی ایجاد نشاط اجتماعی و روحیه ورزشی را در شرایط کنونی بسیار با اهمیت دانست و بر توسعه زیرساخت های ورزشی در سطح استان تاکید ورزید.

در ادامه دکتر بابائی کارنامی دیگر نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آثار مطلوب توسعه اماکن ورزشی در سطح آحاد جامعه افزود : باید شرایط برای قهرمان پروری و توسعه ورزشهای حرفه ای فراهم گردد. خطیب جلسه وجود مجموعه فرهنگی و ورزشی آسایش را در جنوب شهرستان ساری بسیار با اهمیت دانست و بر ضرورت حمایت و توسعه آن تاکید ورزید.

آخرین سخنران مراسم دکتر نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بود که ابتدا با اشاره به آثار فردی و اجتماعی ورزش در روند زندگی افراد خاطرنشان ساخت : ورزش علاوه بر اینکه باعث سلامت جسم میشود بر روح و روان افراد تاثیرات مثبتی میگذارد.

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران افزایش اعتماد به نفس ، شور و نشاط ، امید به آینده و عدم افسردگی را از مهمترین فواید ورزشی دانست و افزود : چوب و کاغذ مازندران در راستای ایجاد شرایط مطلوب برای مجموعه کارکنان خود و ایجاد بستری مناسب برای شهروندان ساروی با ایجاد و حمایت از مجموعه فرهنگی ورزشی این مهم را فراهم نموده است.

دکتر نیک نژاد کمبود منابع مالی را دلیلی برای عدم توسعه ورزش ندانست و افزود : باید با استفاده از ظرفیت های موجود تمام توان خود را برای ایجاد فضاهای ورزشی صرف نمود .

لازم به ذکر است این کافی شاپ به مساحت ۴۸۰ مترمربع با هزینه یک میلیارد هشتصد و شصت میلیون تومان ،ظرف مدت 8ماه تکمیل و به بهره برداری رسید.

3 دیدگاه دربارهٔ «افتتاح بزرگترین کافی شاپ استخری کشور در مجتمع ورزشی آسایش ساری»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *