دسته‌ها
آرشیو ساری

افتتاح آموزشگاه فنی‌ وحرفه‌ای آزاد صنایع خودرو(حق‌پرست)در ساری

نخستین آموزشگاه فنی‌ و حرفه‌ای آزاد صنایع خودرو توسط هادی حق‌پرست صاحب‌امتیاز نمایندگی مدیران خودرو در ساری افتتاح شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما


مراسم افتتاحیه نخستین آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد صنایع خودرو در ساری که با حضور علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، علی رجبی مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران، هادی‌نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری، خانم شریفی رئیس مرکز شماره سه فنی و حرفه‌ای ساری، هیات مدیره انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد، اعضای اتاق اصناف و دیگر حاضران برگزار شد.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: نمایندگی مدیران خودرو حق پرست از مجموعه‌های کارآمدی است که در مرکز استان فعالیت می‌کند و راه‌اندازی این آموزشگاه را هم توســـط مدیران خــــودرو به فال نیک می‌گیریم.
وی با اشاره به اینکه هر فرد یا بنگاه اقتصادی که در رشد اقتصادی کشور موثر باشد را مورد حمایت قرار می‌دهیم، افزود: ما در شاخص‌های فنی کشور کم کاری کردیم و جبران آن بر عهده کارگاه‌های خرد و کلانی است که شاخص‌های استاندارد در این زمینه را عملیاتی می‌کنند.
بابایی تصریح کرد: کار را باید واقعی و عملی و همراه با استانداردهای علمی دنیا انجام داد و در برنامه هفتم توسعه هم در حمایت از مشاغلی با این رویکرد، طرح‌های خوبی داریم.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ۲۶ هزار جوان بیکار در ساری، گفت: اولویت ما حمایت از مشاغل خرد به دلیل توجیه اقتصادی است چرا که این مشاغل در حوزه خدمات با حداکثر ۵۰ میلیون تومان راه‌اندازی می‌شود اما اگر دولت بخواهد برای هر فرد شغل ایجاد کند ۴۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.
بابایی خاطرنشان کرد: از هر جوان که با تکیه بر دانش فنی و حرفه‌ای بخواهد کار کند حمایت می‌کنیم.هادی حق‌پرست در این مراسم اظهار کرد: با توجه به نیاز کشور در زمینه شغل و تخصص، تصمیم گرفتیم این مرکز را افتتاح کنیم تا نیروی ماهر وارد بازار کار شود.
صاحب امتیاز نمایندگی مدیران خودرو افزود: جامعه امروز با دانش‌آموختگان جویای کار مواجه است که در برخی موارد از تخصص کافی برخوردار نیستند و آموزشگاه‌های اینچنینی، فرصتی برای یادگیری کار عملی است.
حق‌پرست گفت: صنایع مرتبط با خودرو یکی از صنایع و مشاغل درآمدزا است و در صورتی که نیروی کار ماهر وارد این حوزه شغلی شود بازگشت سرمایه به سرعت انجام شده و حتی این فرد می‌تواند اشتغالزایی هم ایجاد کند که مشکل امروز جامعه ما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *