دسته‌ها
آرشیو مازندران ورزشی

افتتاحیه مسابقات فوتسال سازمان بسیج اساتید مازندران در ساری

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسابقات فوتسال سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران آغاز شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران با حضور حلیمی مسئول بسیج اساتید دانشگاه های استان، سلمانی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران،تیموری رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، اساتید بسیجی و مسئولین دانشگاه های استان در سالن ورزشی سرپوشیده دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری برگزار شد.

دکتر حبیب اله حلیمی، مسئول بسیج اساتید دانشگاه های استان مازندران، با گرامیداشت پیشاپیش دهه مبارک فجر و تقدیر از میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران بیان داشت: ورزش ها و بازی ها بسیار مفید می باشند و برای بار آمدن همه افراد جامعه، تربیت دقیق تر و تقویت رفاقت ها و دوستی ها می باشند.

وی گفت: این بازی ها و مسابقه دادن ها باعث می شوند همدیگر را بشناسیم، ظرفیت ها و ضعف ها را بشناسیم و دوستی ها را تقویت کنیم.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه های استان مازندران در پایان سخنان خود در مراسم افتتاحیه تاکید کرد: انتظار من این است که دانشگاه های ما فعالتر باشند و تیم های بیشتری را در مسابقات شاهد باشیم.

دکتر حسن سلمانی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران با بیان خیر مقدم به تمامی تیم های شرکت کننده در این مسابقات، اظهار داشت: فضای این دوره از مسابقات، دوستانه و پر از صمیمیت می باشد و این مسابقات در راستای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجر، جایی است که باید به افزایش دوستی ها ختم شود و با توجه به ارتباط نزدیک و رو در روی شرکت کنندگان، صمیمیت بیشتری در اساتید بسیجی دانشگاه ها به وجود آید.

وی تاکید کرد: از تیم های شرکت کننده باید تقدیر ویژه به عمل آید زیرا نام بسیج اساتید را در این فضا زنده نگه می دارند و ماحصل آنرا در تجمعات بسیج اساتید خواهیم دید.

لازم به ذکر است ده تیم از کانون های بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران در این دوره از مسابقات شرکت نموده اند. مسابقات مرحله مقدماتی طی روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته در چهار گروه برگزار می شود و مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات در روزهای پنج شنبه و جمعه 13 و 14 بهمن ماه انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *