دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

افتتاحیه مرحله نهایی مسابقات ملی چندگانه رزمی علمداران ولایت در ساری

مراسم افتتاحیه مرحله نهایی و سراسری مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت با حضور فرماندهان ارشد کشوری و تیم های منتخب رده های مقاومت بسیج در سالن غدیر ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

سردار سیف معاون عملیات سازمان بسیج هدف از برگزاری مسابقه علمداران ولایت را آمادگی و ارتقای توان رزمی بسیجیان برشمرد.

به گزارش بلاغ، سردار سیف در مراسم برگزاری اولین دوره کشوری مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در سپاه کربلا با اشاره به برگزاری مسابقات پایگاهی علمداران ولایت در پایگاه‌های سراسر کشور در سال گذشته گفت: این مسابقات در سطح پایگاه‌های سراسر کشور برگزار و منتخبان به مرحله حوزه و ناحیه‌ای معرفی شدند.

معاون عملیات سازمان بسیج با بیان اینکه دسته‌های منتخب رزمی در مسابقات نواحی هم شرکت کرده و در آنجا نیز منتخبان برگزیده به سطح مرکز استان ها، معرفی شدند، افزود:تیم‌های برگزیده رزمی هر ناحیه که در مسابقات استانی منتخب شدند امروز در فینال مسابقات علمداران ولایت به میزبانی سپاه کربلا حضور دارند.

سیف ادامه داد: از بین تیم‌ها، هشت تیم به مرحله فینال راه پیدا می‌کنند که از بین آن‌ها سه تیم برگزیده مسابقه علمداران ولایت کشوری می‌شوند.

معاون عملیات سازمان بسیج هدف از برگزاری مسابقه علمداران ولایت را آمادگی و ارتقای توان رزمی بسیجیان برشمرد و گفت: این مسابقات برای آمادگی دسته‌های رزمی برگزار شد و تیم‌ها در حال اجرای رزم سنگین در این مسابقات هستند.

سیف خاطرنشان کرد: در سطح بسیج جوان انقلاب مومن پای کار که از توان رزم خوبی برخوردار باشند، بسیار زیاد داریم.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز با اشاره به ابداع این نوع مسابقات رزمی چندگانه در مازندران که به صورت دو سال در استان برگزار شده است، گفت: این مسابقه به صورت کشوری در آمده و تیم‌های برتر کشوری به میزبانی استان مازندران حضور دارند.

فرمانده سپاه کربلا افزود: تیم‌هایی که از استان‌های مختلف در اینجا هستند بسیار تیم‌های آماده، با روحیه جهادی و انقلابی هستند.

 مسلمی با بیان اینکه این مسابقات در روحیه بسجیان و آمادگی جسمی آنان بسیار تاثیر گذار است خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسابقات ابتکاری در سطح کشور و استان بیشتر دیده شود.

آئین افتتاحیه ملی مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت با حضور سردار قریشی  جانشین سازمان بسیج مستضعفین ، سردار سیف معاون عملیات سازمان بسیج ، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و تیم‌های منتخب و برتر سراسر کشور به میزبانی سپاه کربلا استان مازندران برگزار شد.

 گفتنی است مرحله نهایی مسابقات رزمی علمداران ولایت با حضور تیم‌های برتر رده های مقاومت بسیج سراسر کشور در تاریخ‌های یکم تا پنجم شهریور ماه به میزبانی سپاه کربلا استان مازندران برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *