دسته‌ها
آرشیو

اختتامیه نمایشگاه توانمندی ها و توسعه مازندران در قائم شهر

اختتامیه نمایشگاه توانمندی ها و توسعه استان مازندران در نمایشگاه بین المللی قائم شهر برگزار شد و شهرداری قائم شهر عنوان غرفه برتر را بدست آورد.

عکاس(ارسالی) منبع:روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر، مراسم اختتامیه نمایشگاه توانمندی های استان مازندران با حضور دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، مهندس مولایی قراء فرماندار، به همراه جمعی از مدیران و مسئولین  استانی و شهرستانی، غرفه داران و بازدیدکنندگان در مکان نمایشگاه بین المللی شهرستان قائم شهر برگزار شد.

 در این مراسم که اجرای موسیقی اصیل مازندرانی شور و حال خاصی به فضای نمایشگاه داده بود، در پایان با اهدا تندیس و لوح سپاس به برخی غرفه داران نمونه و مسئولینی که در هفته مازندران در برگزاری بهتر نمایشگاه توانمندی ها و توسعه استان مازندران کوشیده اند، اهدا شد.

شهرداری قائم شهر عنوان غرفه برتر نمایشگاه توانمندی ها وتوسعه استان مازندران را بدست آورد و معاون استاندار،فرماندار و مسئولین برگزاری نمایشگاه ضمن قدردانی از مهندس کاظم علیپور شهردار قائم شهر و اعضای محترم شورای اسلامی از زحمات و حمایت‌های ایشان در برگزاری این نمایشگاه با اهدا یک لوح و تندیس یاد بود تجلیل بعمل آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *