دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی و بزرگداشت روز ملی مهندس در ساری

آئین اختتامیه رزمایش کشوری جهادگران فاطمی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و بزرگداشت روز ملی مهندس با حضور سردار مسلمی ” فرمانده سپاه کربلا ” و دکتر قنادزاده ” مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور ” به میزبانی استان مازندران برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

در پایان این همایش ملی از فرماندهان ، مسئولین ، مهندسین و مدیران برتر نهادها و دستگاه ها اجرایی مختلف در حوزه های خدمت رسانی و عمرانی تجلیل و قدردانی شد.

هم افزایی مطلوب دستگاه ها و نهادهای استان مازندران در رزمایش جهادگران فاطمی

تمام ظرفیت های دستگاه ها و نهادهای مجموعه استان، هم افزایی خوبی را از خود نشان دادند و به یک نقطه مشترکی رسیده بودند.

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران؛ دکتر قنادزاده ” مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور ” در حاشیه آئین اختتامیه رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با اشاره به اینکه اختتامیه ی رزمایش جهادگران فاطمی سه محور داشت ، بیان داشت : محور اول، تجلیل از مهندسین کشور به مناسبت روز مهندس بود و محور مهم و اساسی خود رزمایش بود که امروز به نحو احسن انجام و تمام ظرفیت های دستگاه ها و نهادهای مجموعه استان، هم افزایی خوبی را از خود نشان دادند و به یک نقطه مشترکی رسیده بودند.

وی با اشاره به برگزاری این رزمایش در سراسر کشور اظهار کرد: این رزمایش در سراسر کشور اجرا شد و همکاران ما در استانها هم همین اندازه تلاش کردند و خدماتی را در خصوص موضوعاتی که هدف برنامه ما بود در این رزمایش انجام دادند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور درخصوص محور سوم بیان داشت: محور سوم جشنواره هم، جهادگران فاطمی بود که آثاری را که به دبیرخانه ارسال شده بود داوری و امروز در استان مازندران از برگزیدگان جشنواره جهادگران فاطمی هم تقدیر و تشکر شد.

یکی از دستاوردهای بسیار ارزشمند این رزمایش ایجاد همدلی و همگرایی بین دستگاه های اجرایی در حوزه مهندسین بوده است.

سردار مسلمی “فرمانده سپاه کربلا” در حاشیه آئین اختتامیه رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری گفت: امروز توفیق برگزاری آئین اختتامیه ی رزمایش تخصصی جهادگران فاطمی بسیج مهندسین را در استان مازندران داریم.

سردار مسلمی ادامه داد: این رزمایش در سراسر کشور از 28 بهمن ماه آغاز و امروز 2 اسفندماه اختتامیه ی این رزمایش به نیابت از سراسر کشور و به میزبانی استان مازندران در حال برگزاری است.

وی درخصوص دستاوردهای این رزمایش اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بسیار ارزشمند این رزمایش ایجاد همدلی و همگرایی بین دستگاه های اجرایی در حوزه مهندسین بوده و طرح های بسیار خوبی در استان افتتاح شده و مجموعا استان مازندران در موضوعات آبرسانی، ساخت تجهیزات پایشی در استان و در حوزه آب و برق توانست پروژه های بسیار خوبی را افتتاح کند و عمده این پروژه ها به دست عزیزان مهندس بسیجی ما طراحی و به اجرا و بهره برداری رسیده است.

فرمانده سپاه کربلا از میزان اعتبار صرف شده در این رزمایش خبر داد: حدود هزار میلیارد ریال مجموع اعتباراتی است که در این هفته در استان مازندران صرف شده است که برکات بسیار خوبی هم برای مردم عزیز داشته است.

سردار مسلمی در پایان گفت: خدا را شاکریم که از چنین جوانان و مهندسین و نخبگانی در استان بهره مندیم که میتوانند نیاز استان را به درستی بشناسند و آن را برطرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *