دسته‌ها
آرشیو فرهنگی

 اختتامیه دومین جشنواره استانی فانوس در مازندران به میزبانی آمل

مراسم اختتامیه دومین جشنواره فانوس ویژه تولیدات هنری حوزه دفاع مقدس و ایثار، شهادت و مقاومت در سالن اجتماعات شهرداری آمل برگزار شد.

عکاس( علیرضا عزیزکمالی و سید محمد جلال‌نژاد)منبع:خبرگزاری دفاع مقدس

«روح الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه مراسم اختتامیه دومین جشنواره فانوس ویژه تولیدات هنری حوزه دفاع مقدس و ایثار، شهادت و مقاومت که در سالن اجتماعات شهرداری آمل برگزار شد، در جمع خبرنگاران از ارسال ۱۳۵۵ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره فانوس در استان مازندران خبر داد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های عکس و نقاشی، طراحی پوستر، نمایش خیابانی و موسیقی با کلام و مستند و نماهنگ برگزار شده است، بخش ویژه جشنواره را طراحی پوستر حماسه اسلامی ششم بهمن آمل اعلام کرد.

ایرانمهر شروع فعالیت دبیرخانه از یکم اردیبهشت تا پایان خرداد اعلام کرد و ادامه داد: همچنین رونمایی از پوستر جشنواره در خرداد انجام شد و آثار تا پایان مرداد جمع آوری شد.

وی با عنوان اینکه آثار ارسالی تا پانزدهم شهریور ارزیابی و داوری شده است، بیان کرد: در آئین اختتامیه این جشنواره ۳۹ نفر تقدیر به عمل آمد که سه هنرمند تقدیری در رشته‌های تولیدات رادیویی، نقاشی دیجیتال و داستانی بودند و ۳۶ برگزیده نیز در بخش‌های اصلی جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند و نفرات برتر هر بخش به ششمین جشنواره ملی فانوس راه یافتند.

در این مراسم از خانواده هنرمند شهید علی جان نثار و جانباز هنرمند مجتبی معصومین و نیز دست اندرکاران و مسئولین نهاد‌های همکار و مشارکت کننده تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *