دسته‌ها
آرشیو فرهنگی مازندران

اختتامیه جشنواره گفتمان خدمت کمیته امداد استان مازندران

اختتامیه جشنواره گفتمان خدمت کمیته امداد استان مازندران با حضور جعفری معاون فرهنگی کمیته امداد کشور در ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

اولین جشنواره استانی «گفتمان جهادی و خدمت» با ۳۷ غرفه و با هدف ترویج فرهنگ احسان و خیر در ساری برگزار شد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد مازندران عصر یکشنبه در جشنواره استانی گفتمان جهادی و خدمت در ساری با اظهار اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری نیازمند داشتن روحیه جهادی بین طلاب و روحانیان هستیم، افزود: علما و روحانیت دارای وظیفه هدایت فکری و دینی، هدایت سیاسی و بصیرت افزایی و حضور در عرصه‌های اجتماعی هستند.

وی اظهار داشت: روحانیت از سال ۴۲ تاکنون و به ویژه در دوره کرونا خدمات و کارهای زیادی برای مردم انجام دادند که باید این خدمات برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف برای برگزاری جشنواره گفتمان جهادی تصریح کرد: دستاوردها و خدمات جهادی روحانیان در قالب غرفه‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است زیرا ایجاد انگیزه وامید افزایی، ترویج فرهنگ احسان و خیر، تعامل و هم افزایی فعالان جهادی و ارتقا و گسترش فعالیت‌های نیکوکاری از جمله اهداف به شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه کار جهادی دارای آثار و برکات است، گفت: برای برپایی جشنواره ۱۱ جلسه برگزار کردیم و دستاوردها در ۳۷ غرفه نمایشگاهی برپا و به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: این غرفه‌ها شامل مشاور خانواده، اشتغال، تغذیه، بهداشت، محصولات تولیدی، جهاد تبیین و غیره است و ۲۲ غرفه مربوط به مراکز نیکوکاری، ۱۲ غرفه مربوط به حوزه‌های علمیه و مابقی مربوط به سایر بخش‌ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *