دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

 اختتامیه جشنواره جوان موثر مازنی در ساری

مراسم اختتامیه جشنواره جوان موثر مازنی با حضور سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری، عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، حجت الاسلام عالیشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره و دیگر مسئولان، جشنواره جوان موثر مازنی در ساری برگزار شد.

عکاس(خلیل دردانه) منبع: خزرنما

 جشنواره جوان موثر مازنی برای معرفی ۱۲ چهره برتر مازندرانی به جشنواره ملی جوان برتر ایران زمین با حضور مسئولان در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد ساری برگزار شد.

روح‌الله سُلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در مراسم اختتامیه جشنواره جوان موثر مازنی در ساری، گفت: اینکه پس از چهار دهه سالروز فتح خرمشهر را جشن می‌گیریم به واسطه مقاومت جوانان غیور این مملکت است.

وی افزود: همانگونه که ما به مدد الهی خرمشهر را پس گرفتیم انشاالله دل‌های در تصرف بخشی از جوانان کشور در دست دشمن را نیز پس خواهیم گرفت.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای نسبت به مقوله جوانان وجود دارد و برای نمونه از چند فرماندار مازندران تجلیل خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: جوانان مازندران در رشته‌های گوناگون علمی، ورزشی و فرهنگی در سطح کشور می‌درخشد و شاید برخی‌ها تنها ورزش استان را دیده‌اند.

سلگی بیان کرد: افتخارات جوانان مازندران در رشته کشتی، تصادفی نیست و ریشه تاریخی دینی و شیعی و ریشه در پهلوان سیرتی این مردم دارد.

وی عنوان کرد: جوان تراز مازندرانی ما با گذشته درخشان این سرزمین بیگانه نیست و این خطه دارای ریشه دینی و تاریخی عمیقی است.

معاون استاندار مازندران، اعلام کرد: ما باید تمرکز داشته باشیم و ظهور استعدادهای مختلف جوانان نیازمند بسترسازی است تا این استعدادهای ملی شکوفا شوند.

این مسئول ادامه داد: لذا اگر مسئولی بسترساز و زمینه ساز این استعدادهای بومی شوند در حقیقت کمک به کشور کردند چرا که این جوانان زمینه کسب افتخارات ملی را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *