دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

اجرای حکم قلع و قمع بناهای غیرمجاز در چهاردانگه ساری

اعاده به وضع سابق و قلع و قمع ۱۷ مورد بنای غیرمجاز در چهاردانگه ساری
رئیس کل دادگستری استان مازندران از اعاده به وضع سابق و قلع و قمع ۱۷ مورد بنای غیرمجاز در راستای اعمال تبصره 2و 3 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات در بخش چهاردانگه ساری داد.

عکاس(سید ولی شجاعی لنگری) منبع: خزرنما


به گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام اکبری افزود: با حضور رئیس حوزه قضایی کیاسر، نیروی انتظامی و مراجع ذیربط ۱۷ مورد مستحدثات غیرمجاز در روستاهای عالی کلا، وری،کنیم صحرا و لالا در بخش چهاردانگه ساری تخریب و به وضع سابق بازگشت.
وی تاکید کرد: صیانت از کاربری اراضی زراعی و باغات یکی از اولویت‌های مجموعه قضایی استان مازندران در سال جاری است و قطعاً بدون اغماض با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد قانونی خواهد شد.

4 دیدگاه دربارهٔ «اجرای حکم قلع و قمع بناهای غیرمجاز در چهاردانگه ساری»

آخراین چه مدیریتی هست مگر قرون وسطی چرا تخریب می کنید باغ و مزرعه به احداث بنا و تاسیسات دارد مگر محل کار بدون مسکن امکانپذیر هست
چرا اینهمه سرمایه را حیف و میل می کنید در حالی که اینهمه در بخش مسکن مشکل داریم و مردم ما برای خرید مسکن به کشورهای دیگر هجوم أورده اند به حرمت انسانیت تدبیری بکنید
نکنید این کارها
این اخبار چندش آور هست

باغ درست کنن که پرتغال و کیلویی ۵ تومن بفروشند…. خوب ویلا سازی بشه شبی دو میلیون درآمدش….شما با سیاست های غلط خود کشاورز و تولید و نابود کردید..کشاورز بدبخت فقط حمالی می کنه و یه عده مفت می خورند…. واقعا متاسفم این سیاست غلط صهیونیستی و…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *