دسته‌ها
آرشیو خبری فرهنگی مازندران

اجتماع مدافعان حجاب و عفاف در ساحل رادیو دریای چالوس

اجتماع بزرگ مدافعان حجاب و عفاف در ساحل رادیو دریای چالوس با حضور روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ، اقشار مختلف مردم و مسوولان استان و شهرستان برگزار شد.

عکاس(غلامرضا شمس ناتری) منبع: خبرگزاری فارس

روح الله سلگی در اجتماع بزرگ مدافعان عفاف و حجاب در مجموعه ساحلی رادیو دریای چالوس، خاطرنشان کرد: بدخواهان نظام اسلامی در صدد هستند تا با ایجاد رخنه به نوعی گسستگی میان صفوف به هم پیوسته ملت ایران اسلامی به وجود آورند و ریشه های تاریخی و غنی دینداری را بخشکانند و ملت را از آدب و سنن الهی دور کنند .

وی اظهار کرد: مردمان این سرزمین به ویژه شیرزنان خطه شمال کشور و دیار علویان بیش از هزار سال گذشته در این منطقه لبیک گوی پیام آزادی بخش ائمه اطهار (ع ) به ویژه حضرت ابا عبدالله امام حسین (ع ) و وارث آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) بودند و شکل گیری حکومت علویان در این دیار مصداق روشنی از این ادعا است.

معاون استاندار مازندران گفت : این اجتماع و همایش خودش در شهرستان چالوس، مهم ترین پیامش این است که اگر کسی خطه سرسبز و زیبای شمال به ویژه مازندران را به عنوان مقصد سفرهایشان با هر سبک و سیاق و تفکری برمی گزیند، آن است بدانند اینجا دیار علویان و قدمگاه ۲۱ هزار شهید است و این سرزمین شهدای زیادی تقدیم این انقلاب کرده، بنابراین رعایت حجاب، عفت و پابیندی به ارزش ها و آرمان های انقلاب به عنوان خطوط قرمز آنان است .

سلگی با قدردانی از دست اندرکاران این همایش بسیار، افزود :حضور چشمگیر و استقبال بی سابقه شیرزنان محجبه این منطقه در این همایش نشان داد بیش از گذشته پابیند به آرمان های انقلاب اسلامی، شهدا و ارزش های نظام هستند و خط نگهدار دین، عفت و حجاب می باشند .

معاون استاندار، اضافه کرد: پیام دیگر این همایش به ایادی استکبار غرب و آنانی که با به راه انداختن جنگ ترکیبی و رسانه ای سعی و تلاش دارند تا ملت به دوران گذشته برگردند، بدانند کور خوانده اند هرگز این ملت از آرمان های انقلابی خود دست نمی کشد.

سلگی افزود : این ملت ۲۲۰ هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده و بی گمان در رکاب رهبر معظم انقلاب و با اقتدا به شهیدان در مسیر صیانت از آرمان های امام راحل محکم و استوار تا نابودی جبهه کفر ایستادگی خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *