دسته‌ها
آرشیو ساری فرهنگی

اجتماع “اُمت رسول الله ” در میدان امام حسین(ع) ساری

اجتماع امت رسول الله شهرستان ساری در محکومیت اغتشاشگران و هتاکان به ساحت مقدس قرآن و پرچم ایران اسلامی باسخنرانی آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

در سالروز رحلت جانسوز پیامبر اعظم(ص) و شهادت سبط اکبرشان کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع) مردم شهرستان ساری با شعارهای« ای رهبر آزاده مازندران آمده»،«مرگ بر آمریکا و اسرائیل»، «مرگ بر منافق»  تجدید بعیت خودرا با رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

حضور خودجوش و پرشور مردم در این اجتماع با توجه به بارش باران در قالب امت رسول الله (ص) به دعوت سه هزار هیات مذهبی و قرآنی با هدف تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام  و همچنین محکوم کردن هتک حرمت‌های اغتشاشگران با ساحت قرآن  صورت گرفت.

دلدادگی مردم ایران به رهبر معظم انقلاب دشمنان را عصبانی کرده است

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری گفت : دلدادگی مردم ولایی ایران اسلامی به رهبر معظم انقلاب و این نظام مقدس، استکبار جهانی و دشمنان را پریشان و عصبانی کرده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی روز یکشنبه در آیین اجتماع پرشور امت رسول الله (ص) در میدان امام حسین (ع) ساری افزود: حضور پرشور شما امت اسلامی دیار علویان در این اجتماع باشکوه باردیگر توطئه های دشمنان را خنثی کرده و باعث هراس استکبار جهانی شد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان با برگزاری چند تجمع و آشوبگری درصدد ضربه زدن به این نظام مقدس بودند اما استکبار جهانی بداند که مردم مازندران و دیگر نقاط کشور امنیت خود را مدیون خود شهدا و در گرو حمایت از رهبری می دانند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران تصریح کرد: از تلاش های شبانه روزی نیروی های امنیتی و اطلاعاتی استان که توطئه های آشوبگران را خنثی کردند، نهایت قدردانی را دارم و از دستگاه قضا می خواهیم که با اغتشاشگران برخورد جدی داشته باشند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: مردم دیار علویان هوشیار هستند و هیچگاه دست از حمایت رهبر معظم انقلاب و منویات ایشان نخواهند کشید و لشکر ولایی مازندران آماده دفاع از کیان ایران اسلامی است.

امام جمعه ساری گفت: بار دیگر با حضور پرشور مردم در صحنه دل رهبری شاد شد و دشمنان با خفت صحنه دشمنی و آشوبگری را ترک کردند.

به گزارش ایرنا، تجمع پرشور و غیرقابل وصف مردم متدین و ولایتمدار مازندران زیر بارش باران در قالب امت رسول الله (ص) به دعوت سه هزار هیات مذهبی و قرآنی امروز یکشنبه در ۶۳ نقطه شهری این استان با هدف تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و  آرمان‌های نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران و همچنین محکوم کردن هتک حرمت‌های صورت گرفته از سوی اغتشاشگران برگزار شد.
همچنین مردم در شهرهای مختلف مازندران از جمله میدان امام حسین (ع) مرکز استان در ساری با شعارهای “مرگ بر آمریکا، ای رهبر آزاده ، مازندران آماده، طراح اغتشاشات آمریکاست آمریکاست، مسلمان به پا خیز آنش زدن پرچم کشورم را، مسلمان به پا خیز آتش زدن قرآن کریم را ” گرد هم آمدند تا مشت محکمی بر دهان اغتشاشگران زده و به آنها یادآوری کنند که دیار علویان خشونت، اهانت و برهم زدن امنیت و زندگی مردم را نمی پذیرد و این رفتارها در قاموس مردم مازندران جایی ندارد.
مردم شهر ساری با شعارهای “نیروی انتظامی حمایت حمایت”، “ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند” و “مرگ بر مزدور فتنه گر” حمایت خود را از نیروهای نظم و امنیت و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.  
مردم مازندران روز جمعه هفته گذشته نیز پس از اقامه نماز عبادی – سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی خودجوش، اقدامات آشوبگران و حرکات هنجارشکن اخیر از جمله هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید و پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *