دسته‌ها
آرشیو مازندران ورزشی

پیروزی تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال خوزستان

در چهارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال نساجی مازندران در اهواز میهمان استقلال خوزستان بود و با یک برد شیرین چهار بر یک اهواز را ترک کرد.

عکاس(امیر اسدی) منبع: پایگاه خبری بلاغ مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در چهارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال نساجی مازندران در اهواز میهمان استقلال خوزستان بود.این دیدار که به دلیل حضور هر دو تیم در انتهای جدول، و کاندیدای سقوط بودن هر دو تیم، از حساسیت بالایی برخوردار بود، سبب شد تا هر دو تیم با حضور هواداران پرشور خودشان به این بازی بیایند.نساجی که حضور هوادارانش در اصفهان خوش یمن بود، این بار با چهار پرواز اختصاصی مالک باشگاه، هوادارانش را به اهواز رساند تا نساجی در ورزشکاه غدیر اهواز تنها نباشد.

ترکیب استقلال خوزستان:حسن پورحمیدی(۲۴-فرزین گروسیان) – عثمان اندونگ – علی هلیچی – حسین ساکی – دوستونیک تورسانو – امیرمحمد محکم کار(۴۴-علیرضا خوشکفا) – محمود مطلق زاده – محمد آبشک – ساویو روبرتو – جواد آقایی پور – آسو رستمسرمربی: سیروس پورموسوی

ترکیب نساجی قائمشهر:لوان پولی – وحید محمدزاده – سعید غلامعلی بیگی – صابر حردانی(۴۶-امیرمحمد جانملکی) – مهرداد عبدی – امیرمحمد هوشمند – سعید آقایی – محمدرضا عباسی – منصور باقری – سیدمحمدرضا حسینی – محمدرضا آزادیسرمربی: ساکت الهامی

نساجی که با حضور هوادارانش در ورزشگاه احساس غریبی نمیکرد، خیلی زود موفق به گلزنی شد. در دقیقه دو ارسال روی دروازه استقلال خوزستان با خروج اشتباه پورحمیدی و یارگیری ضعیف بازیکنان همراه شد تا نساجی خیلی زود به گل برسد. گل اول نساجی را وحید محمد زاده به ثمر رساند.

نساجی که حسابی بعد گل اولش روحیه گرفته بود، بازهم فشار آورد و موفق شد در دقیقه ۲۱ به گل دوم خودش برسد تا هم خیال خودش و هوادارانش راحت شود. محمدرضا آزادی در بین مدافعان استقلال خوزستان صاحب توپ شد و در شرایطی که زاویه دروازه تقریبا بسته بود ضربه محکمی را به سمت دروازه پورحمیدی شلیک کرد که به شکل عجیبی تبدیل به گل شد تا نساجی دو بر صفر از تیم میزبان پیش بیافتد. بعد این گل سرمربی استقلال خوزستان، سنگربان خودش را تعویض کرد و فرزین گروسیان مازندرانی را به درون دروازه قرار داد.

در لحظات پایانی بازی درحالی که استقلالی‌ها برای جبران گل خورده تلاش میکردند، نساجی‌چی‌ها روی یک ضدحمله صاحب موقعیتی عالی شدند اما خطای مدافع استقلال خوزستان سبب شد تا مهاجم نساجی درون محوطه جریمه سرنگون شود تا داور هم مدافع استقلال خوزستان را اخراج کند و هم نقطه پنالتی را برای نساجی‌چی‌ها نشان دهد.در دقیقه ۴۲ محمدرضا آزادی گل سوم نساجی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. فرزین گروسیان در حالی که مسیر ضربه محمدرضا آزادی را تشخیص داده بود به توپ نرسید تا گل سوم نساجی در این مسابقه به ثمر برسد.

درحالی که نیمه نخست در کمال ناباوری برای استقلالی‌های خوزستانی سه بر صفر به سود نساجی به پایان رسید اما در نیمه دوم تیم ده نفره استقلال خوزستان سراپا حمله شد تا اینکه در نهایت آبی‌های اهوازی موفق شدند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند.در دقیقه ۷۳ حرکت در عمق آقایی‌پور با دریبل دروازه‌بان نساجی همراه شد و ضربه او از زاویه بسته به گل تبدیل شد و اختلاف به ۲ گل رسید.

اما این پایان کار نبود و نساجی‌چی‌ها ول بکن استقلالی‌های خوزستانی نبودند و بازهم در این دیدار موفق به گلزنی شدند.در دقیقه ۸۶ حرکت محمدعباس‌زاده در قلب خط دفاعی استقلال خوزستان و ضربه زمینی این بازیکن که با واکنش گروسیان همراه شد و او در برگشت در حالتی نامتعادل دروازه استقلال خوزستان را باز کرد تا نساجی چهار بر یک پیروز این دیدار حساس و مهم شود.

به این نتیجه نساجی ۲۵ امتیازی شد و بالاتر از استقلال خوزستان در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت و تا حدودی به بقا در لیگ برتر فوتبال ایران امیدوار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *