دسته‌ها
آرشیو خبری فرهنگی مازندران

پرچم گردانی حرم حضرت معصومه(س) در شرق مازندران

کاروان سفیران کریمه اهل بیت پس از استقبال پرشور مردم ولایتمدار شهرستان‌های ساری ، قائمشهر، آمل ، بهنمیر ، جویبار،  بابلسر ، نکا ، بهشهر ، بابل ، چالوس ، نوشهر و نکا وارد شهرستان های بهشهر و گلوگاه شد .

عکاس(فرشید سگار) منبع: پایگاه خبری نکته آنلاین

در ادامه برنامه های فرهنگی و معنوی که از سوی کاروان سفیران کریمه اهل بیت در استان اجرا شد؛ خدام حرم به شهرستان بهشهر جهت عیادت از بیماران در بیمارستان امام خمینی (ره) و همچنین دیدار با امام جمعه این شهرستان و جمعی از خانواده شهدا و مردم متدین منطقه حضور یافتند.

همچنین خادمان حرم بانوی کریمه در مراسم جشنی که بمناسبت دهه کرامت در خلیل شهر برگزار شده بود حضور یافتند و مردم این منطقه با شاخه های گل از پرچم متبرک شده حرم استقبال ویژه ای داشتند و خدام حرم در این برنامه با  اجرای برنامه مداحی دلهای عاشقان را روانه صحن و سرای آستان مقدس حضرت معصومه ( س) کردند.

در ادامه خدام حرم حضرت معصومه (س) وارد شرقی ترین شهرستان استان مازندران شدند و در دفتر امام جمعه گلوگاه حضور یافتند.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین دماوندی امام جمعه شهرستان گلوگاه ، همراه بااعضای دفتر میزبان خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه (س) شدند تا عشق و ارادت خود را به حضرت فاطمه معصومه (س) نشان دهند و با حضور این کاروان در شهرستان گلوگاه شمیم روحانی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) بر فضای این شهر و دیار پیچید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *