دسته‌ها
آرشیو ساری

همایش دختران ساروی در بزرگداشت شهدای دانش آموز جنایت تروریستی

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، همایش بزرگداشت شهدای دانش آموز جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ با عنوان و پویش یک ایران کنار آرتین در حسینیه عاشقان کربلا سپاه شهرستان ساری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

اجتماع بزرگ دانش آموزان مازندرانی در بزرگداشت شهدای دانش آموز جنایت تروریستی حرم شاهچراغ و محکومیت ترور هموطنان بی گناه و اقدامات آشوبگرانه ، با عنوان “رفیق شهیدم” باسخنرانی “محمد جعفری ” مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا ” در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد.

اجتماع بزرگ دانش آموزان مازندرانی در بزرگداشت شهدای دانش آموز جنایت تروریستی حرم شاهچراغ و محکومیت ترور هموطنان بی‌گناه و اقدامات آشوبگرانه، با عنوان «رفیق شهیدم» امروز در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد.

«محمد جعفری» مسئول بسیج دانش آموزی استان مازندران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و شهادت سه دانش آموز شهید، بسیج دانش آموزی استان مازندران در بزرگداشت یاد این شهدا این مراسم را با حضور دانش آموزان برگزار کرد.

وی افزود: امروز در ساری و همه شهرستان‌های استان یادواره و یادبود این سه شهید برگزار شد و تمام برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی با محوریت این سه شهید برگزار شده است.

جعفری تصریح کرد: امروز خروش دانش آموزان مازندران به دشمن نشان داد که ترسی از این کشته شدن‌ها نداریم و به فرموده امام (ره) هر چه قدر بیشتر بکشند بیدارتر و بصیرتر می‌شویم.

یک پاسخ به «همایش دختران ساروی در بزرگداشت شهدای دانش آموز جنایت تروریستی»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *