دسته‌ها
آرشیو ساری

نماز جعمه شهرستان ساری در هفته بزرگداشت فراجا

نمازجمعه شهرستان ساری به امامت “حجت الاسلام محمدرضا نصوری” امام جمعه موقت شهرستان ومعاونت مرکز تخصصی مهدویت و آموزش بنیاد مهدویت کشور با حضور کارکنان انتظامی استان به مناسبت هفته فراجا برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع:خزرنما

تاکید بر مطالبه گری از همه دستگاه های مسئول در موضوع حجاب
امام جمعه موقت شهرستان ساری، گفت:دشمن از پیشرفت های جمهوری اسلامی در هراس است.
به گزارش پایگاه خبری پلیس،” حجت الاسلام محمدرضا نصوری ” در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ساری که با حضور گسترده کارکنان انتظامی استان به مناسبت هفته فراجا همراه بود، گفت: در زندگی اجتماعی با نگاه به تقوای الهی باید برنامه های زندگی را طوری طراحی و مهندسی کنیم که مطابق با معیارهای انسان متقی باشد.
وی با اشاره به اینکه انسان باید همواره خدا را ناظر بر تمام شتونات زندگی خود بداند، تصریح کرد: نگاه و افق دید ما در زندگی باید مطابق با تفکر و اندیشه مهدویت و در مسیر تعالی جامعه باشد.
نصوری با اشاره به اغتشاشات اخیر، آن را توطئه دشمنان برشمرد و اظهار داشت: از آنجایی که دشمن کشور ما را به عنوان یک مولفه تهدید برای خود می داند، همواره در صدد ضربه زدن به آن است.
امام جمعه موقت ساری، اظهار داشت: دشمن از قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به مهدویت،بصیرت مردم و پیشرفت های این نظام وحشت دارد و همواره به دنبال بهانه ای برای ایجاد ناامنی، بروز التهاب و هجمه به این نظام است.
وی با بیان این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با بحران های متعددی رو برو بوده ایم، خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد این بحران ها در صدد است تا کشور ما را به کشورهایی نظیر کشورهای لیبی، افغانستان و سوریه تبدیل کند .
خطیب نماز جمعه ساری با بیان این که پیشرفت های کشور موهون توانمندی های جوانان دلسوز و روشنفکر این مرز و بوم است، گفت: باید همواره مراقب بود و با ایجاد امید آفرینی، پویایی و شور نشاط ، جامعه را از این خطرات مصون نگه داریم.
وی در ادامه، امنیت را زیر ساخت همه ابعاد زندگی برشمرد و با قدردانی از شورای تامین استان، فرماندهی انتظامی و دستگاه های امنیتی در مدیریت اغتشاشات، گفت: دشمن اصل نظام را نشانه گرفته است و انگیزه دشمنی با جمهوری اسلامی هم این است، که جلوی پیشرفت ها را بگیرد .
نصوری با بیان این که موضوع حجاب مصوبه شورای فرهنگ عمومی با 300 مصوبه و 16 راهکار است و در این راستا دستگاه های متعددی برای احیاء آن مسئولیت دارند، اظهار داشت: در این زمینه فرماندهی انتظامی تنها نهادی است که به عنوان حافظ حریم امنیت در خط مقدم مقابله با ناهنجاری ها و بد پوششی است.
امام جمعه موقت شهرستان ساری با اشاره به این که در موضوع حجاب همه نهادهای مسئول باید پاسخگو باشند، تصریح کرد: انتظار ما از دستگاه های نظارتی، مطالبه گری از این دستگاه هاست .

موفقیت های جمهوی اسلامی دشمن را خشمگین تر کرده است
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران در بین الصلاتین نماز جمعه ساری، گفت: موفقیت های جمهوری اسلامی علیرغم فشارها و مشکلات اقتصادی ایجاد شده در کشور، دشمن را خشمگین کرده است .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، “حجت الاسلام والمسلمین یدالله غلامی” طی سخنانی در بین الصلاتین نماز جمعه شهرستان ساری با تبریک آغاز امامت امام عصر(عج) و هفته فراجا، گفت: کارکنان انتظامی برای امنیت شهرها، روستاها و مرز همواره فداکاری می کنند و در همین راستا و برای امنیت مردم در شش ماهه گذشته ده ها شهید تقدیم انقلاب کرده اند
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به دلایل دشمنی سران سلطه با انقلاب و نظام اسلامی، تصریح کرد: بعد از اینکه سران استکباری، دنیا را به دو تفکر انسانی محض و تفکر اقتصادی تقسم کرده بودند، اسلام ظهور پیدا کرد و پس از آن نیز حضرت امام(ره) در تداوم آن انقلاب اسلامی را بنا نهاد .
حجت الاسلام غلامی با بیان این که وقتی ایادی غرب و شرق که جهان را دوقطبی اداره می کردند، فهمیدند تفکر انقلابی امام، تفکری ریشه دار و مبتنی بر توحید است به مخالفت با آن پرداختند، اظهار داشت: پس از آن که دشمنان از همه دسیسه ها و غائله هایی که برپا کرده بودند ،ناامید شدند به دنبال ایجاد تفرقه در بین مردم و شکست انقلاب اسلامی افتادند.
وی با بیان رفتارهای داعشی دموکرات ها، کومله ها و مجاهدین خلق در سال های نخستین انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دشمن در پی ناکامی های خود در ادامه با شهادت رساندن مجتهدین و علمای تراز اول کشور، همواره به دنبال ایجاد آشوب در کشور بود.
غلامی با بیان این که دشمن در ده های گذشته نیز چندین حادثه را در کشور رقم زده است، خاطرنشان کرد: یقین می دانیم که ایجاد حادثه اخیر هم یک حادثه طبیعی نبوده بلکه دسیسه های دشمنان بوده است .
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به سازمان ملل با بالا بردن تصویر سردار شهید سلیمانی، تصریح کرد: موفقیت های جمهوری اسلامی علیرغم فشارها و مشکلات اقتصادی ایجاد شده در کشور دشمن را خشمگین کرده است.
وی در خاتمه با اشاره به این که دشمن به بهانه حجاب اصل نظام را نشانه گرفته است، گفت: امروز قدرتی به عظمت، سربلندی و قدرت جمهوری اسلامی در دنیا سراغ نداریم و این همان چیزی است که دشمن به دنبال تضعیف آن است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *