دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

نمازجمعه ساری و راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از ولایت و مرجعیت

نماز جمعه ساری به امامت آیت الله محمد لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران برگزار شد و پس از آن نمازگزاران در حمایت از عفاف و حجاب و مرجعیت و محکومیت اقدام شنیع و مذبوحانه نشریه صهیونیستی فرانسه شارلی اِبدو راهپیمایی کردند.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز ساری با توصیه به تقوا اظهار داشت: تقوا عامل سعادتمندی است و خداوند از تمام گناهان آگاه و بصیر است و در محضر خدا گناه نکنیم.

به گزارش دفاع‌پرس ؛آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه برای رسیدن به بهشت باید بر سختی‌ها صبر کنیم، افزود: بهشت درآمیخته با ناگواری‌ها و صبر بر ناگواری‌هاست و جهنم برای کسانی است که به دنبال لذت‌ها و شهوت رانی هستند.

مام جمعه ساری بیان کرد: امروز روز بزرگ میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) است و این دو میلاد را تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و روز زن و مادر را نیز گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: افتخار جامعه بانوان این است که الگویشان حضرت فاطمه زهرا (س) است و این نام مسئولیت را سنگین می‌کند و جامعه بانوان باید با وجود این الگو بیشتر به وظایف خود آشنا و بهتر توجه کنند و سیره فاطمه زهرا را در زندگی خود پیاده کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تقوای حضرت زهرا (س) و با بیان اینکه یک ذره حرام در زندگی و سیره و رفتار فاطمه زهرا نفوذ نکرده و سراپا حلال، پاکی و تقوا و عصمت بود، گفت: حجاب و عفاف و عفت و چشم پاکی فاطمه زهرا (س) باید برای بانوان الگو باشد.

وی با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) به نامحرم نابینا هم نگاه نمی‌کند و از نامحرم نابینا خودش را می‌پوشاند، تصریح کرد: پاکدامنی حضرت فاطمه (س) برای ما اسوه است.

آیت الله محمدی لائینی با تأکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم از حجاب و عفاف که بهترین نماد سیره فاطمه زهراست، حمایت و تقویت و پاسداری و دفاع کنیم، گفت: مردم و مسئولان و بخصوص مسئولان فرهنگی دستگاه‌‌‌ها و نهادهای فرهنگی باید پاسخگو باشند که در زمینه حجاب و عفاف و فرهنگ فاطمی چه اندازه تلاش کردند.

امام جمعه ساری با گرامیداشت سالروز شهادت نواب صفوی اذعان داشت: امروز در جیرفت جشنواره مرکبات برگزار شده است و با وضع مرکبات در مازندران باید در این استان سوگواره برگزار شود؛ زیرا محصول باغ‌داران روی دستشان مانده است.

وی با اظهار گلایه‌مندی از عملکرد مسئولین ملی و استانی درخصوص صادرات و قیمت‌گذاری مرکبات استان مازندران، خاطرنشان کرد: دولت با مطالبه باغ‌داران برای قیمت پایین مواجه است و در ایام نوروز با قیمت بالای مرکبات شاهد مطالبه مصرف‌کنندگان خواهد بود.

آیت الله محمدی لائینی با عنوان اینکه برای رفع دغدغه باغ‌داران و کشاورزان باید میز خدمت در پهنه استان مازندران برگزار شود، گفت: برای رفع این دغدغه مسئولین پای کار بیایند.

امام جمعه ساری با اشاره به توهین و هتاکی هفته‌نامه چپگرای فرانسوی وابسته به شبکه‌های صهیونیستی و استکباری به مقدسات ما ادامه داد: این اقدام ناپسند در راستای آزادی بیان غربی صورت گرفت و این زیبنده نیست.

وی اضافه کرد: توهین به نمادهای مقدس اسلام به بهانه آزادی بیان صورت می‌گیرد و دشمنان ما هر جا کم آوردند دست به خشونت و توهین می‌زنند و این اغتشاشات و خشونت‌ها نشانه این است که دشمنان ما کم آوردند و حرفی در منطق و استدلال ندارند که بیان کنند.

امام جمعه ساری تأکید کرد: ما دنبال حق هستیم و راهمان را ادامه می‌دهیم و آن‌ها چون نمی‌توانند کاری کنند، دست به خشونت می‌زنند و دشمن بداند که به مقام مرجعیت و ولایت اهانت کردند.

آیت‌الله محمدی لائینی گفت: امروز روز کوثر اسلام است و بدانند که ما با شعار «خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است» از حریم مرجعیت و ولایت حمایت می‌کنیم و شیطنت‌ها و فتنه‌های دشمنان را از یاد نمی‌بریم و به دنبال حقمان هستیم و از ولایت و امات و انقلاب و مرجعیت دفاع می‌کنیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه هدف دشمنان مبارزه با قوت‌هاست، اضافه کرد: امنیت و علم و مرجعیت قوت ماست و دشمن با اغتشاشات می‌خواهد قوت‌های ما را از بین ببرد و ولایت و وحدت و امید نقطه اتکای ماست و جامعه برای پایداری نیازمند امید است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: ما باید روی قوت‌های خودمان بایستیم و از آن حمایت کنیم و به دنیا اعلام می‌کنیم تا پای جان از ولایت و مرجعیت و وحدت و امید و قوت‌های خودمان در برابر سیاست‌های شوم استکبار جهانی دفاع خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *