دسته‌ها
آرشیو ساری

نمازجمعه بابل به امامت حجت‌الاسلام روحانی

نمازجمعه بابل به امامت حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

امام جمعه بابل: خطای مجدد اسرائیل با موشکباران همه جانبه تمام گروه های مقاومت اسلامی مواجه شده و چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی‌ماند.

از عزاداری باشکوه بعد از دو سال رکودی که به علت کرونا پدید آمد تقدیر و تشکر می‌کنم. بنده خودم شخصاً با حضور در مساجد و مراسمات مشاهده کردم بحمدلله عزاداری‌ها با قوت و شکوه کامل برقرار شد.

دولت خبیث آذربایجان اجازه برافراشتن یک پرچم عزاداری را نمی دهد و افراد زیر ۱۴ سال را از حضور در عزاداری منع نمود. در افغانستان و پاکستان برای شیعیان محدودیت ایجاد کرده و در نیجریه عزاداران را به شهادت رساندند اما به لطف الهی در کشور ما عزاداری در امنیت و اقتدار کامل برگزار شد. البته باید یک انتقاد درخصوص نمایشی شدن برخی عزاداری‌ها کنم که متاسفانه استفاده از ابزار آلات موسیقی جای برخی دسته‌های سینه‌زنی را گرفت. شایسته است سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف نظارت و مدیریت لازم را بر این امور داشته باشند.

در آستانه سالروز آزادی آزادگان عزیز که مایه افتخار و شرف ملت ایران هستند قرار داریم. آزادگان در ایام اسارت قدرتمندانه در مقابل دشمن ایستادند و دفاع مقدس دیگری در ایام اسارت رقم زدند. ملت ما باید قدردان این آزادگان باشند و خودشان هم باید قدر دوران اسارت را بدانند و خاطرات آن ایام را به صورت مکتوب در آورده و نگذارند این خاطرات ارزشمند از یاد برود.

پرتاب ماهواره خیام امر بسیار ارزشمند در بومی سازی دانش فضایی است که ایران را در جمع ابر قدرت های فضایی قرار داده است و این ماهواره برای دستاوردهای علمی، آب و هوایی، تعرض به جنگل و… می تواند این خدمات را به دستگاه‌های اداری و اطلاعاتی ما ارائه دهد، به رغم اینکه دشمن می سوزد و سعی می‌کند این بومی سازی علمی را زیر سوال ببرد.

جریان مقاومت و سازمان پر افتخار جهاد اسلامی ارتش اسرائیل را طی سه روز به زانو درآورد و با هزار موشک شهرک‌های صهیونیستی را بمباران کرد و سبب شد اسراییل عاجزانه دست خود را بالا برده و ذلیلانه تقاضای آتش بس کند. لاپید نخست وزیر متزلزل اسراییل می‌خواهد انتخابات برگزار کند و چون در ضعیف ترین وضعیت قرار داشت قصدش بر این بود با هیمنه پوشالی گنبد آهنین و… حمله ای را آغاز کند تا آبرویی برای خودش فراهم کند اما بحمدلله موشکهای مقاومت به شهرک های صهیون نشین برخورد کرد و سبب شد ظرف سه روز رژیم اسراییل به زانو در بیاید. این موشکها فقط از مخزن سازمان جهاد اسلامی و یک گروه مقاومت بیرون آمد ولی اگر بار دیگر اسراییل خطا کند با موشکباران همه جانبه تمام گروه های مقاومت اسلامی مواجه شده و آن روز است که دیگر چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی‌ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *