دسته‌ها
آرشیو

نشست سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با سمن های مازندران

جمعی از مسئولان سمن های جوانان استان مازندران، با حضور در اداره کل ورزش و جوانان، با عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران دیدار کردند

عکاس(سید جعفر جعفری سقندیکلایی) منبع: روابط عمومی ورزش و جوانان مازندران

تعدادی از مسئولان تشکل های مردم نهاد جوانان استان، با حضور در اداره کل ورزش و جوانان مازندران ضمن تبریک به عادل عالیشان به مناسبت انتصاب بعنوان سرپرست این اداره کل، درخصوص رفع مشکلات و نارسایی هایی موجود و ارائه راهکارها با وی گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ،عادل عالیشان در جمع مسئولان سمن های جوانان استان ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع گفت : این نشست موجب ارتقای دانش و اطلاعاتم در موضوعات حوزه جوانان گردید و امیدواریم بتوانیم بصورت دوره ای نیز میزبان همه سمن های جوانان استان باشیم و دوشنبه های هر هفته نیز مسئولان تشکل های جوانان می توانند بصورت حضوری موضوعات و مشکلات این حوزه را در اداره کل ورزش و جوانان پیگیری نمایند.

سرپرست ورزش و جوانان در ادامه افزود؛ در این دولت که بنام دولت قوی و انقلابی نامگذاری شد، جوانان سهم ویژه ای دارند و باید در همه برنامه ها و رویدادها، نقش پررنگی داشته باشند.

عالیشان با تاکید براینکه جوان باوری و جوان یاوری یکی از برنامه ها و شعارهای مهم ما در مدیریت ورزش و جوانان استان است، بیان داشت؛ هرجا مردم پای کار بودند موفقیت نیز چشمگیر بود و باید به سمتی حرکت کنیم که امور را به جوانان و تشکل های مردم نهاد واگذار کنیم.

وی با تاکید بر شفافیت در همه موضوعات حوزه ورزش و جوانان گفت : معتقدم اعتبارات در ورزش و حوزه جوانان نباید کمترین انحراف را داشته باشد و شعار دیگر بنده سلامت کاری است .

عادل عالیشان در ادامه بیان داشت؛ استان مازندران باید در حوزه جوانان سرآمد باشد و به لحاظ کمی و کیفی در پی بهبود وضعیت سمن های جوانان استان هستیم.

سرپرست ورزش و جوانان مازندران در جمع مسئولان سمن های جوانان استان با اشاره باینکه کار فرهنگی باید در دستور کار برنامه ها باشد افزود؛ برای برنامه ریزی بهتر از ظرفیت مشورتی جوانان نیز استفاده خواهیم کرد.

وی گفت : معتقدم مساعدت و حمایت در این حوزه دوسویه است و از تشکل های جوانان نیز انتظار داریم همکاری بیشتری با دستگاه ورزش و جوانان داشته باشند و به امید خدا در جهت حمایت از برنامه های جوانان پای کار هستیم.

محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی و امور جوانان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت سمن های مردم نهاد گفت : در نشست های آینده، میزبان دیگر سمن های جوانان استان خواهیم بود و امیدواریم سلسله نشست های جوانانه با مسئولان ورزش و جوانان در ادامه نیز ادامه یابد.

مسئولان سمن های جوانان نیز در این دیدار مشکلاتی مانند ثبت شرکت ها ، عدم جدیت در تشکیل جلسات حوزه جوانان در شهرستان ها، عدم حمایت از حوزه جوانان در ادوار گذشته، استفاده از ظرفیت سمن های جوانان ، درخواست نشست با مسئولان استان ازجمله استاندار، استمرار جلسات با مسئولان ورزش و جوانان و … را با سرپرست ورزش و جوانان مازندران درمیان گذاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *