دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

 مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در گلزار شهدای ساری

 هم‌زمان با سالروز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، آیین عطرافشانی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا ، با حضور کهنسال مدیرکل بنیادشهید، نوبخت فرماندار ، قبادی شهردار ،حسن زاده فرمانده انتظامی، به همراه احمدی، ایرجی، شریفی، میر شجاعی و عاشقان اعضای شورای شهر ساری و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در گلزار شهدای مرکز استان برگزار شد.

عکاس(محسن هدایتی بنیادآباد) منبع: خزرنما

حمدعلی نوبخت در مراسم گرامیداشت سوم خرداد، حماسه آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و شهدای گلگون کفن آزادسازی خرمشهر و تبریک دهه کرامت گفت: دکترین مقاومت از آموزه های قرآنی و فقه پویای سیاسی اسلام نشات گرفته است.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه امروز شهدای دفاع مقدس ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و پیام رشادت های آنان در تمام فضای ایران اسلامی طنین‌افکنده است افزود: حماسه سوم خرداد، عملیاتِ بزرگِ انسان سازی و فتح قلوب مسلمین است.

فرماندار شهرستان ساری در ادامه اظهار کرد: انقلابی گری و نگاه انقلابی حرکتی احساسی و نگاه به منافع زودگذر نیست. عقلانیت‌، بصیرت، ولایتمداری و رفتار خردمندانه از ویژگی‌های اندیشه و عمل انقلابی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه دیروز خرمشهر، امروز سوریه و فردا انشاءالله قدس شریف آزاد خواهد شد افزود: ایران اسلامی به برکت جوانان عاشورایی شکست ناپذیر است و ما نیز تلاش نمی‌کنیم در امتداد حماسه جریان عاشورا گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *