دسته‌ها
آرشیو فرهنگی

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در مازندران

آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت همراه با رونمایی از ۳۰ عنوان کتاب مکتوب و ۲۰ عنوان کتاب صوتی به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور تصویری رهبر معظم انقلاب در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد.

عکاس(سید محمد جلال‌نژاد) منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

همزمان با چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس، در آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که با حضور تصویری رهبر معظم انقلاب برگزار شد، از تعداد ۳۰ عنوان کتاب مکتوب و ۲۰ عنوان کتاب صوتی در سالن غدیر سپاه کربلا رونمایی شد.

این مراسم با حضور آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در مازندران، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان، امیر دریادار دوم «آریا شفقت» فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و جمعی از فرماندهان، سرداران، پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و مسئولین استانی حضور داشتند.

به گفته سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برای تولید ۱۰۰ عنوان کتاب در سال جاری هدفگذاری کرده است و علاوه بر این، تعداد ۵۰ عنوان کتاب نیز تا پایان سال تولید و رونمایی خواهد شد.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور تصویری رهبر معظم انقلاب در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، با بیان اینکه این برنامه در دو بخش پیش بینی شده است، اظهار داشت: در بخش نخست از ۶۰ هزار پیشکسوت مازندرانی تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه مازندران بیش از ۱۷۰ هزار رزمنده دارد، افزود: در سال‌های قبل از بخشی از آن‌ها تحلیل به عمل آمد و این دور ادامه دارد و در سطح شهرستان‌ها هم برنامه ریزی شده است و در طول سال از این تعداد تجلیل به عمل می‌آید.

سردار ملکی بیان داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از دیروز شروع شده است و در رزمایش ویژه «سپاس» و «میثاق با یاوران ولایت» به همت سپاه کربلا، بنیاد شهید و استانداری مازندران از ده هزار و چهارصد خانواده شهید استان تحلیل به عمل آمد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های زیادی در ستاد بزرگداشت چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است، ادامه داد: یکی از برنامه‌های این ستاد، تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس است و در این مراسم به صورت نمادین از ۱۴ پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت تجلیل به عمل می‌آید.

سردار ملکی با بیان اینکه در این مراسم از۳۰عنوان کتاب مکتوب و ۲۰ عنوان کتاب صوتی رونمایی می‌کنیم، اظهار داشت: ما تا پایان سال صد عنوان کتاب تولید خواهیم داشت با نگاه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب کار تولید کتاب را باید صد برابری کنیم و در این زمینه خط شکنی کنیم و این امر با کمک همه دستگاه‌ها محقق خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اتفاقات اخیر و بیان اینکه رمز ضد انقلاب زده شد و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند همانطوریکه ۴۲ سال هیچ کاری نتوانست بکند، گفت: ما محکم ایستاده‌ایم و ریشه داریم. امروز هم در همان مسبر عاشورایی هستیم و دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *