دسته‌ها
آرشیو خبری گرگان گلستان

مراسم بزرگداشت سالروز حماسه نهم دی ماه در گرگان

همزمان با سراسر کشور، خروش بابصیرت مردم گلستان در تولد ۱۳ سالگی حماسه یوم‌الله ۹ دی، تبلور «میثاق امت با ولایت» در پایتخت اقوام با سخنرانی نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

عکاس(ارسالی) منبع: خبرگاری دفاع مقدس

حجت‌الاسلام والمسلمین «احد آزادی‌خواه» نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی، در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی که در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، اظهار داشت: هر کسی حرفی دارد بیاید بیان کند و در مجلس وظیفه ما است گوش دهیم؛ ولی نباید مقر فرماندهی اعتراضات، اینترنشنال باشد؛ چون او دوست من و شما نیست.

حجت‌الاسلام «آزادی‌خواه» گفت: مردم گرگان امروز در ۹ دی، بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.

وی اعلام کرد: کسانی که ندای توحید سر می‌دهند، بدانند که مسلمان بودن مهم است؛ اما مهم‌تر از مسلمانی، بابصیرت بودن است. شیعه فاطمی و علوی بودن و اسلام مبتنی بر بصیرت مهم است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیکره و فونداسیون اسلام بر پنج ستون است؛ رأس خیمه انقلاب اسلامی، ولایت بوده و دشمن عمود این انقلاب را هدف قرار داده است.

حجت‌الاسلام «آزادی‌خواه» اظهار داشت: استان گلستان مهد ۴ هزار شهید گلگون کفن است، مردم این دیار در هشتمین روز دی سال ۸۸ بصیرت خود را به نمایش گذاشتند، اگر فتنه فتنه‌گران و نقشه‌های پیچیده معاندان در عملیات‌های متعدد ناکام مانده، به‌خاطر بصیرت و عقلانیت مردم فهیم است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از فتنه سال ۸۸ دوباره نقشه‌ای طراحی شد و ۱۰ سال دشمن با پررویی و جسارت تمام تلاش کرد تا دنیا را مقابل انقلاب اسلامی قرار دهد تا ارکان اسلام را به زمین بزنند، از هیچ ترفندی فروگذار نکردند و عده‌ای از سیاسیون ابزار دست جریان معاند و مزدور در اختیار صهیونیست بین‌الملل شدند.

حجت‌الاسلام «آزادی‌خواه» بیان کرد: دشمنان خواستند با ترفند نخ‌نمای «اختلاف بنداز و حکومت کن» مردم و جریانات سیاسی را به جنگ خیابانی بکشانند و کشته‌سازی کنند، خواستند ایران دروغین را در ویترین جهان نشان دهند؛ اما شتر در خواب بیند پنبه دانه؛ خدا توجه ویژه‌ای به انقلاب اسلامی داشت و توطئه دشمن ناکام ماند.

وی تاکید کرد: دشمنان با یکدیگر هم‌پیاله شدند تا اسلام را به زمین بزنند، این فتنه‌ها مربوط به امروز نیست، از ابتدای ظهور اسلام این دشمنی وجود داشته است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم گفت: اگر از گرانی، بیکاری و موانع ناراحت هستید، بدانید مسئولان در مسیر خدمت و نوکری تلاش می‌کنند تا مشکلات برطرف شود؛ این نارسایی‌ها باید هرچه زودتر رفع شود.

حجت‌الاسلام «آزادی‌خواه» افزود: اگر کسی نقدی داشته باشد، نباید کف خیابان با اغتشاش و آشوبگری مطالبه کند؛ نقد‌ها را به جان خریداریم و سیلی هم می‌خوریم؛ اما مقر فرماندهی اینترنشنال نباشد، این دشمنان قسم‌خورده فرصت گیر بیاورند، خرخره کوچک و بزرگ را می‌درند.

وی تصریح کرد: مسئولان بیشتر نوکری مردم را در خدمت بی‌منت داشته باشند، گرانی‌ها حق مردم نیست؛ اما یادمان باشد چند ماه پیش کشور با کمبود دارو مواجه بود و به‌خاطر تحریم، دارو به کودکان بیمار پروانه‌ای نمی‌رسید؛ اما دولت تلاش کرد این کمبود‌ها را برطرف کند، باید دوست را از دشمن شناخت.

حجت‌الاسلام «آزادی‌خواه» ادامه داد: در فتنه سال ۸۸ برخی خواص بی‌بصیرت گول خوردند و کشور را به آشوب کشیدند؛ اما مردم سریع متوجه شدند. در فتنه اگر سکوت کنیم شریک هستیم، باید به سمت جهاد تبیین حرکت کنیم، باید برای روشنگری جامعه خرج کنیم، حرف حساب در دل‌مان وجود دارد که باید بیان شود.

وی توضیح داد: سکوت هر مسلمان خیانت به قرآن است، دشمن با توهمات و خیال‌پردازی هر روز اراجیف القا می‌کند تا توطئه‌های خود را بر علیه انقلاب اسلامی پیاده سازد، آن‌ها در روز دانشجو فراخوان زدند؛ آیا یک شهر به فراخوان ضدانقلاب رفت؟

حجت‌الاسلام «آزادی‌خواه» خاطرنشان کرد: ملت خواهان اشد مجازات فتنه‌گران هستند، اما اقتدار انقلاب دست آشوبگرانی که با سلاح گرم به جان مردم کشورمان افتادند، قطع خواهد کرد؛ انقلاب اسلامی امروز به یک درخت تنومندی تبدیل شده که گاهی باد‌هایی می‌وزد؛ اما این انقلاب بیدی نیست که با این باد‌ها بلرزد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *