دسته‌ها
آرشیو خبری ساری فرهنگی مازندران

محفل انس با قرآن کریم دانش آموزان مدارس ناحیه یک ساری

محفل انس با قرآن کریم دانش آموزان مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری در قالب برنامه کشوری بزرگترین محفل انس با قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران در مصلی ساری برگزار شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما

احمدزاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در تمامی مدارس ناحیه یک ساری در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به مناسبت ماه مبارک رمضان با هدف آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی و آموزه های قرآنی در کلیه مدارس ناحیه یک ساری ، محافل انس با قرآن برگزار گردید تا دانش آموزان از سنین کودکی و نوجوانی با قرآن و سبک زندگی قرآنی آشنا شوند و در زندگی خود از نکات این کتاب آسمانی استفاده نمایند و با الگو قرار دادن این کتاب مقدس در برنامه‌های زندگی خود در مسیر رشد و تعالی قرار گیرند.

لازم به ذکر است آموزش و پرورش ناحیه یک ساری ضمن اینکه محفل های انس با قرآن همراه با برنامه متنوع دینی و مذهبی را در تمامی مدارس این ناحیه تشکیل نمود ؛ دو برنامه باشکوه به عنوان پایلوت استانی اعم از طرح ملی مسطورا در دبستان غیردولتی شهید لزگی و مراسم سراسری محفل انس با قرآن دانش آموزان جهان اسلام در مصلی شهرستان ساری را نیز برگزار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *