دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

ششمین همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران در قائم شهر

ششمین همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران با محوریت شهرستان های قائم شهر و سوادکوه و سوادکوه شمالی و جویبار و سیمرغ همزمان با دهه فجر در دانشگاه آزاد قائم شهر برگزار شد. ‎

عکاس(علی رمضانی) منبع: خزرنما

ششمین همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران همزمان با دهه فجر در دانشگاه آزاد قائم شهر برگزار شد.

ششمین همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران با محوریت شهرستان های قائم شهر و سوادکوه و سوادکوه شمالی و جویبار و سیمرغ با حضور استاندار، علیپور، نماینده مردم این منطقه در مجلس، معاون هماهنگی اقتصادی استاندار مازندران و مدیران استانی و سرمایه گذاران بخش های مختلف کشاورزی و صنعت و خدمات در سالن همایش دانشگاه آزاد قائم شهر برگزار شد.

مولایی، فرماندار قائمشهر در مراسم افتتاحیه این همایش در سخنانی با تبریک ایام الله دهه فجر تاکید کرد: ۲۰۰ فرصت سرمایه گذاری در ۵ شهرستان مورد نظر این همایش شناسایی و در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

صفدر نیازی شهرکی معاون آب و خاک وزیر جهادکشاورزی نیز در سخنانی با اشاره به اینکه مازندران مملو از فرصت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشاورزی است,گفت: ۴۱ درصد برنج مورد نیاز کشور توسط تولیدکنندگان بخش کشاورزی استان فراهم می شود.

وی با بیان اینکه این استان در تولید مرکبات و جوجه یک روزه و ظرفیت های شیلاتی رتبه های بالایی در کشور دارد، افزود: زنجیره کاهش قیمت تمام شده محصولات کشاورزی و ارتقا شاخص های صادراتی بخش کشاورزی از اهداف و سیاست های اصلی وزارت جهاد در استان است.

وی با تاکید بر سیاست وزارت جهادکشاورزی در حوزه توسعه محصولات گلخانه ای، گفت: اعطای تسهیلات ارزان قیمت به سرمایه گذاران بخش کشاورزی را در برنامه داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *