دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

سمینار تخصصی شهرداران و روسای شورای شهر‌های مازندران در ساری

سمینار تخصصی شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای مازندران با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران و شهرداران و روسای شورای شهر مازندران در فرح آباد ساری برگزار شد .

عکاس(عرفان غفوری) منبع: خبرگزاری برنا

سمینار یک‌روزه  شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای استان مازندران دوم بهمن‌ماه در مجتمع بهزیستی فرح‌آباد ساری به ریاست رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران برگزار شد.

پرویز شعبانی رئیس شورای اسلامی و مصطفی احمدی فولادی سرپرست شهرداری ساری که در این سمینار حضور داشتند موضوع حسابرسی و درآمد پایدار در جمع شهرداران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌های مازندران موردبحث و برسی قرار گرفت.

معاون عمرانی استانداری مازندران در این سمینار بابیان اینکه فراهم کردن کیفیت بالای خدمات برای شهروندان، تأمین محیط امن برای، نظام سکونت‌گاهی کارآمد دائمی و مطلوب از وظایف مجموعه مدیریت شهری است و خاطرنشان کرد: آسایش و آرامش و نشاط شهروندان، سلامت و بهداشت عمومی، پویایی اقتصادی شهری و دسترسی به فرصت‌های برابر و مشارکت‌های مدنی نیز توسط مجموعه مدیریت شهری برای شهروندان باید مهیا شود.

وی توجه به دولت‌شهر الکترونیک در مدیریت شهری را بسیار ضروری دانست و از شهرداران شهرهای استان خواست تا ایجاد زیرساخت‌های تولید عرضه و مبادلات تجاری برای توسعه پایدار حکمرانی شهری نیز جدی بگیرند.

علیخانی افزود: از شهرداری انتظار می‌رود برنامه بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت برای مدیریت شهری داشته باشند، همچنین شهرداران، نظام حاکمیتی، مدیریتی و حقوقی برای اجرا نظارت، کنترل و رصد در راستای پیشرفت طرح‌ها و کیفیت خدمات داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *