دسته‌ها
آرشیو خبری مازندران

سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مازندران

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای انجام سفری دو روزه در روزهای ۱۸ و ۱۹ اسفندماه به استان مازندران وارد ساری شد.

عکاس(دریافتی) منبع: خزرنما و (فرشید سگار) پایگاه خبری بلاغ مازندران

بازدید از شرکت آنتی بیوتیک سازی ساری؛ شرکت در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مازندران، شرکت در جلسه شورای مدیران وزارت فاه، بازدید از کشتی سازی صدرا و آغاز عملیات اجرایی ساخت کشتی در این شرکت، بازدید از مجموعه پرورش ماهیان خاویاری قره برون و بازدید از پایانه صادرات محصولات کشاورزی روماک از برنامه های سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مازندران بود.

مرتضوی در روز نخست ضمن بازدید از شرکت آنتی بیوتیک سازی ساری، در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مازندران حضور یافت.

همچنین سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر دو روزه به مازندران؛ به اتفاق استاندار و برخی مدیران و مسئولین استان، نشست صمیمانه ای را با تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران مازندران برگزار کرد. ‎

آغاز عملیات ساخت ۲ فروند کشتی در شرکت صنعتی دریایی صدرا در بهشهر

در دومین روز از سفر دو روزه وزیرکار به مازندران، عملیات ساخت ۲ فروند کشتی چندمنظوره سه هزار و ۵۰۰ تنی شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) امروز جمعه با حضور سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران و مدیران و مسئولان ملی، استانی و شهرستانی در بهشهر آغاز شد. ‎

وزیر کار با بیان این که صنعت کشتی سازی در کشور بومی سازی شده است، گفت: طراحی و ساخت کشتی سازی در ایران صدرا ظرفیت بزرگی برای کشور است.

وی ادامه داد: ساخت دو فروند کشتی امروز شروع شده است وعلاوه بر این دو کشتی دو فروند کشتی رو – رو دیگر در دست طراحی است که ظرفیت را به ۱۲هزار تن افزایش می دهد.

مرتضوی تصریح کرد: مزیت اجرای این طرح در منطقه بکار گیری یکهزار نفر از مهندسان و کارکنان ماهر بومی است.

مرتضوی و استاندار مازندران در حاشیه این مراسم نسبت به کاشت درخت در محوطه مجموعه کشتی سازی صدرا اقدام کرده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *