دسته‌ها
آرشیو خبری ساری مازندران

سفر نوروزی استاندار مازندران به منطقه دودانگه شهرستان ساری

در نخستین روز از سال 1402؛دهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به بخش دودانگه شهرستان ساری برگزار شد.

عکاس(سعید منصوری)منبع: پایگاه خبری آوای خزر 

*** استاندار مازندران در دهمین سفر شهرستانی به بخش دودانگه ساری در نخستین روز فروردین 1402 همراه برخی مدیران و مسئولین استان با مادر معظم شهید والامقام صادق محمدی در روستای رسکت عُلیا دیدار و از صبر و ایستادگی این مادر نمونه دوران در مسیر صیانت از ا«مان های والای انقلاب و شهیدان گلگون کفن میهن اسلامی قدردانی کرد. ‎

***در دهمین سفر شهرستانی به بخش دودانگه ساری با حضور استاندار و برخی مدیران و مسئولین استانی و محلی، مسائل و مشکلات روستای جورجاده بویژه اجرای طرح هادی، عملیات آسفالت و تقویت شبکه اینترنت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای برون رفت از آن ها اتخاذ شد. استاندار در این روستا به اتفاق هیئت همراه با حضور در گلزار شهدا ضمن عطر افشانی مزار گلگون کفنان انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های شهدای عزت آفرین به مقام بلند و شامخ شهیدان ادای احترام کرد. ‎

***در جریان دهمین سفر شهرستانی استاندار به بخش دودانگه ساری جلسه شورای اداری شهرستان ساری به ریاست استاندار مازندران و با حضور نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس، معاون عمرانی استاندار، فرماندار ساری و برخی مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی استان برگزار شد. 

مطالبه مردم دودانگه ساری برای اتمام طرح های هادی رسیدگی می شود

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در جلسه شورای اداری شهرسان ساری در بخش دودانگه ضمن اشاره به سفر امروز خود و مدیران کل دستگاه های اجرایی به این بخش، خاطرنشان کرد: اجرا و تکمیل طرح های هادی مهم‌ترین فراوانی غالب مطالبات مردم این بخش بوده است.

وی با بیان این که بسیاری از این مطالبات در زمینه اجرای طرح های هادی در روستاهای بخش است و همچنین پس از آن تقاضا برای اجرای فازهای دوم و سوم طرح هادی در روستاهایی است که فاز اول این طرح را اجرا کردند، افزود: مطالبه مردم دودانگه ساری برای اتمام طرح های هادی رسیدگی می شود

این مسئول تصریح کرد: تاکنون 62 مصوبه سفر برای این بخش در نظر گرفته شده است که پس از بررسی بیشتر این تعداد تا حدودی افزایش خواهد یافت که امیدواریم نتایج این مصوبات بارقه های امیدی برای مردم باشد.

حسینی پور با اشاره به شعار سال رهبری مبنی بر مهار تورم، گفت:‌ با استفاده از ظرفیت های موجود در هر منطقه می توان این شعار را عملیاتی کرد که به طور مثال در بخش دو دانگه از ظرفیت های کشاورزی که دارد بهره برداری لازم صورت گیرد.

استاندار مازندران گفت:‌ همچنین تثبیت مناطق رانشی و رفع مشکل تامین آب شرب روستاییان دیگر خواسته و مطالبه مردم بخش دو دانگه ساری از مسوولان است.

وی با اشاره به اقتدار مقام معظم رهبری در راهبری نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف، اعلام کرد: اقتدار معظم له تا بدان حد است که دشمنان اعلام می کنند که مقام معظم رهبری رهبری بی نظیر است و در جولان دشمنی ها با تمام درایت کشتی انقلاب را عبور دادند و اکنون کشورمان جزو پنج قدرت برتر دنیاست و البته مسیر ادامه دارد و بنا داریم قدرت اول جهان شویم.

حسینی پور اظهار داشت:‌ اکنون نظام جمهوری اسلامی در مسیری قرار دارد که مسیر ظهور و انتظار امام زمان (عج) ‌ است و انتظار یعنی تلاش کردن و مدیران پرتلاش در حال فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: ‌در دولت سیزدهم اقدامات و کارها برنامه دستورالعملی نیست بلکه رییس جمهور خود در مناطق و استان ها حضور دارند تا به صورت مستقیم با مشکلات مناطق آشنا شوند و بررسی کنند.

رئیس شورای اداری استان مازندران یادآور شد: افتخار ما ایرانیان شهدا هستند و فرزندان شهدایی داریم که اکنون در کسوت مسوول، خدمت گزاری بی منت را انجام می دهند و همانطور که شهدا در وصیت نامه های خود آورده بودند که مبادا از مردم فاصله بگیرید و به مردم خدمت کنید اکنون این بستر خدمت آماده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *